Core Keeper – gotowanie. Potrawy, składniki, przepisy i przygotowywanie posiłków

Znudziło ci się jedzenie grzybków? Chcesz dodać trochę smaku do podziemnego życia? Ten poradnik wprowadzający w gotowanie w Core Keeper pokaże ci potrawy z łatwych do zdobycia składników, które możesz łączyć na wiele sposobów!

18 marca 2022

Ciekawsze potrawy nie tylko ucieszą twojego ludzika ale też wzmocnią jego statystyki! Są one szczególnie ważne jeżeli wybierasz się na wyjątkowo niebezpiecznego potwora, ale niektóre ułatwiają i przyspieszają nawet tak żmudne czynności jak kopanie tuneli. Tutaj dowiesz się jak minimalnym wysiłkiem zdobyć naprawdę pomocne profity z ciekawych przekąsek.

Proste do znalezienia składniki i podstawowe potrawy

W biomie początkowym możesz znaleźć cztery składniki podczas eksplorowania, każdy z nich posiada inne właściwości, a dwa takie same tworzą danie charakterystyczne dla tego składnika.

Potrawy w Core Keeper

Statystyki dań charakterystycznych:

  • Zupa grzybowa – +20 jedzenia +4,2 hp/s na 20 sekund
  • Świecąca sałatka z tulipana – +5 jedzenia +4 świecenia na 2 minuty
  • Regenerująca galaretka porzeczkowa – +19 jedzenia +2,8 hp/s na 20 sekund+ 25 max hp na 5 minut
  • Wrap z ostrą papryczką – +15 jedzenia +21% szybkości ruchu na 1 minutę

Gotowanie w Core Keeper. Mieszanie składników i przepisy

Połączenie dwóch składników zawsze daje lepszą wersję charakterystycznego dania, zwiększając jego poziom zaspokajania głodu. Dodatkowo drugi składnik nadaje potrawie specjalny bonus szczególny dla typu tego składnika:

  • Grzybek: +4,2 hp/s (nie sumuje się z podobnymi efektami, danie posiada wyższą wartość)
  • Papryczka: +21% szybkości ruchu na 1 minutę
  • Porzeczka: +25 max hp na 5 minut
  • Tulipan: +4 świecenia na 2 minuty

Wyżej wymienione potrawy są jedynie cząstką tego co oferuje Core Keeper, na odkrycie czeka jeszcze tysiące innych potraw które są w zasięgu twojej ręki. Uzbrojony w własnoręcznie stworzone smakołyki nic nie stanie ci na przeszkodzie!

Bartłomiej Gawryszuk

Gracz od urodzenia, wielbiciel rachunku prawdopodobieństwa, projektant gier, poeta, człowiek. Dumny posiadacz bardzo imponującej kolekcji gier (o wiele za dużej zdaniem wielu), mnogiej osobowości i słodkiego kota potrafiącego wyłączyć komputer 3 razy w ciągu minuty. Z jakiegoś powodu uwielbia gry które zawierają nieumarłych, piesze wędrówki i wszelkiej maści gry kooperacyjne. Godzinami potrafi gadać dlaczego „World War Z” Max’a Brooks’a to najlepsza książka na świecie, pomimo wrodzonej awersji do horrorów.
UWaga! Gorące informacje!