Gry planszowe nierzadko borykają się z rozmaitymi problemami. Czasami pojawiają się i nie chcą zniknąć. Czasami jest na odwrót, gdy już znikną, to nie chcą się pojawić. W zależności od tego, jak na to spojrzeć, mamy dobre lub złe wieści. Dobre, ponieważ kolejny tytuł wraca na rynek. Złe, ponieważ osoby, które na wyczerpanym nakładzie chciały zarobić, prawdopodobnie będą musiały uzbroić się w cierpliwość. Co oczywiście w dalszym ciągu nie gwarantuje zarobku!
Na sklepowe półki powróciło rozszerzenie Alchemicy: Królewski Golem. Redakcja GAMESGURU przestrzega przed niekorzystnymi ofertami od osób prywatnych. Po zrewidowaniu rozmaitych aukcji, udało nam się ustalić, że chcąc rozszerzenie przed dodrukiem musielibyśmy zapłacić nawet 370 złotych. Niewiarygodnie dużo, jak za dodatek, który w branżowych sklepach można dostać już od 100 złotych.
Co wiemy o rozszerzeniu Królewski Golem
W Królewskim Golemie znajdują się cztery moduły: Kapitał początkowy, Duży Ruch, Królewska Encyklopedia oraz Projekt „Golem”.
- Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb.
- Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!).
- Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań.
- Wreszcie sam Projekt „Golem”, który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii.
Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt „Golem” dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania. Wszystkie cztery moduły można łączyć w dowolny sposób – oprócz Projektu „Golem”, z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią. To jak? Gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła? Jeżeli tak, to rozszerzenie do Alchemików znowu jest w zasięgu ręki!