Po największej aktualizacji Project Zomboid w historii gry producenci nie spoczęli na laurach, bo tym razem planują totalny remanent całego swojego dzieła i to od samych fundamentów.
NPC – gamechanger dla Project Zomboid
Niezależne postacie miały swój początek na długo przed Aktualizacją 41, jednak wraz z modernizacją kodu na potrzeby trybu multiplayer twórcy postanowili wstrzymać się z wypuszczeniem NPC-ów w świat. Choć w nadchodzącej rewolucji zwierzęta, samotni ocalali, a nawet całe postapokaliptyczne enklawy kontrolowane przez komputer to dopiero początek.
[…] będziemy przenosić zawartość w etapach, zamiast próbować przygotować wszystko do wydania na raz.
Dobrą analogią są dwa pokoje: jeden zapełniony do sufitu naprawdę fajnymi częściami, które robiliśmy przez lata, a drugi pusty. Posprzątanie i złożenie wszystkiego w pierwszym pokoju byłoby koszmarem. Dlatego zaczniemy przerzucać kawałki do nowego pokoju, podłączać je i robić coś ekstra do wydania.
komunikat studia The Indie Stone
The Indie Stone ma w zanadrzu jeszcze całą talię kart ukrytych w rękawie. Stworzenie z niczego końcowej fazy gry poprzez system specjalizacji i drzewka technologii, balans właściwie wszystkiego, co jest na ten moment w grze, rework broni palnej i PvP… Wymieniać można godzinami, ale jedno jest pewne: Project Zomboid zamienia się w grę niesamowitej wielkości oraz jakości, jakiej jeszcze nie widzieliśmy.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem produkcji studia The Indie Stone oraz poziomem trudności gry, który potrafi stanowić niemałe wyzwanie, postanowiliśmy przygotować dla was specjalny, na bieżąco aktualizowany i rozbudowywany poradnik do Project Zomboid, który zawiera szereg przydatnych wskazówek i trików czyniących zabawę w świecie opanowanym przez zombie jeszcze bardziej satysfakcjonującą.