Taz w MultiVersus (Diabeł Tasmański) to pogromca mocarzy i mistrz szybkich ataków. Dowiedz się, jak jedna postać jest w stanie skontrować nawet najmocniejszych bohaterów w całym „multiwersum”.
Taz w MultiVersus to mistrz szybkich ataków, a to czyni go kontrą na bardzo dużą pulę postaci. Dlaczego? Tornado obrażeń uniemożliwia wyprowadzanie potężnych ataków takich postaci jak Superman (o nim więcej w dedykowanym poradniku o Supermanie w MultiVersus), co zmusza go do korzystania z mniej efektywnych sztuczek. Z drugiej strony błyskawiczna kontra pozwala się obronić przed dotkliwymi kombinacjami Kudłatego w MultiVersus.
O dziwno Taz w MultiVersus posiada również kilka ruchów leczących. Jego pasywna umiejętność raz na jakiś czas leczy sojuszników kiedy ich miniesz, premiując trzymanie się razem podczas gry.
Diabeł Tasmański posiada specjalną umiejętność: „Smacznego”. Niektóre ataki nakładają ten status na przeciwnika, sprawiając, że ten otrzyma kolejne ładunki, otrzymując odrzucenie z dowolnego źródła. Po osiągnięciu 15 ładunków przeciwnik zamienia się w chodzącego kurczaka (upieczonego), tracąc możliwość atakowania. Jest to prawdziwy powód, dla którego gracze tak bardzo obawiają się Taza, tym bardziej że taki kurczaczek po otrzymaniu obrażeń leczy twoją drużynę.
Premiuje to skupianie się na pojedynczym przeciwniku za pomocą masy szybkich ataków. Nie jest to takie proste, jak się wydaje. Umiejętne wyczucie momentu kiedy wybrać swoją ofiarę i kto to powinien być, jest tylko pozornie łatwą do nabycia umiejętnością.
Będąc przeciwieństwem groźniej wyglądających mocarzy, ataki, które wyprowadza Taz w MultiVersus (Diabeł Tasmański), są co najmniej solidne. Zaczynając od bocznego, jest on chyba najlepszym bocznym atakiem w grze, nie tylko zadając solidne obrażenia, ale też nakładając „Smacznego” (wszystkie ruchy zawarte w tej sekcji również to robią).
Natomiast górny atak jest wręcz poetycko piękną kontrą przeciwko powietrznym atakom dużej liczby postaci. Kto by pomyślał, że kanapka może być tak skutecznym orężem.
Ostatni atak warty wyróżnienia to neutralne splunięcie zupą. Piękny ruch do otwierania potyczek będący wręcz niebezpiecznie „spamowalnym”. Dla dobra zdrowia psychicznego ogólnej populacji graczy MultiVersus zalecam stosowanie z umiarem.
Zacznę od ruchu, jakim dysponuje Taz w MultiVersus, który brzmi świetnie na papierze. Neutralny specjalny pozwala połknąć przeciwnika. Dlaczego nie jest on taki dobry? Samo połknięcie jest bardzo trudne do wykonania, dodatkowo efekt ten trwa ułamek sekundy.
Zupełnie inna historia dotyczy górnego specjalnego ruchu Diabła Tasmańskiego. Tworzy on kilkusekundową chmurę jatki zadająca szybko małe obrażenia oponentom w niej. Najlepsza część: jesteś podczas tego nietykalny. Problem polega na tym, że ma dość długi czas odnowienia, więc używaj tego z rozwagą.
Moim ulubionym ruchem specjalnym jest specjalny boczny będący charakterystycznym dla Taza tornadem. Wielokrotnie uderza przeciwników, zadając niemałe obrażenia. Nie jestem w stanie zliczyć, ile razy udało mi się tym ruchem wykonać podwójny nokaut.
Znakomita większość ataków Diabła Tasmańskiego w MultiVersus wygląda dokładnie tak samo w powietrzu jak i na ziemi. Boczny atak zamienia się w ładowane ugryzienie, a dolny atak jest wirującym atakiem w dół.
Bartłomiej Gawryszuk