Lords of the Fallen prezentuje postacie, oświetlenie i inne elementy napędzane przez Unreal Engine 5

23 marca 2023,
12:37
Arek Grabowski
Gracz w zbroi z mieczem i tarczą walczący z jeźdźcem wiwerny w Lords of the Fallen

Lords of the Fallen z 2014 roku zdobyło bardzo dobre oceny graczy przez nawiązanie pod względem mechanicznym do serii Dark Souls. Obecnie tworzona jest reaktywacja gry pod taką samą nazwą. Lords of the Fallen wyjdzie jeszcze w tym roku i pracuje nad nim deweloper Hexworks.

Otrzymaliśmy materiał z gry prezentujący elementy napędzane przez silnik Unreal Engine 5. Tytuł wygląda wręcz obłędnie, na materiale widać ogrom szczegółów, realistyczne oświetlenie oraz po prostu technologię prezentującą się naprawdę imponująco według graczy.

Unreal Engine 5 w Lords of the Fallen. Jak prezentuje się gra?

Otrzymaliśmy prezentacyjny materiał wideo podczas State of Unreal, które odbyło się wczoraj. Warto zauważyć, że gra oferuje bardzo szczegółową oprawę, co jest szczególnie imponujące, gdy gracze mogą płynnie przechodzić między dwoma światami — żywych i umarłych. W Lords of the Fallen wykorzystano technologię Lumen z Unreal Engine 5 oraz Ray Tracing, co gwarantuje niezwykle realistyczne oświetlenie.

Gra korzysta również z rozbudowanych narzędzi do dostosowywania postaci, dzięki czemu gracze mogą stworzyć dowolnego bohatera wedle własnych preferencji. Nowe Lords of the Fallen można porównać do rewolucji, która nastąpiła między oryginalnym Deamon’s Souls a remakiem. Już wcześniej mogliśmy zobaczyć postęp na opublikowanych screenshotach.

Gra ukaże się na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5 jeszcze w 2023 roku, jednak dokładna data premiery pozostaje jeszcze nieznana. Wykorzystanie Unreal Engine 5 zdecydowanie zmienia tu całą produkcję w coś zupełnie nowego.