Twórcy Cities: Skylines 2 dzielą się nowymi informacjami na temat wydajności gry i modów

16 października 2023,
20:15
Dorota Żak
Miasto w Cities: Skylines 2

Przy zbliżającej się premierze Cities: Skylines 2 – 24 października gra trafi na PC, w przyszłym roku na konsole – twórcy dzielą się kolejnymi informacjami na jej temat, publikując je na Steamie i na swojej stronie. Tym razem odnieśli się do kwestii wydajności, która niekoniecznie ucieszy graczy, oraz modów.

Premiera Cities: Skylines 2 niekoniecznie będzie bezproblemowa

W pierwszym temacie zauważyli, że mogą pojawić się pewne problemy, ale jednocześnie postawili na otwartą komunikację. W skrócie, wydajność Cities: Skylines 2 może na premierę odbiegać od zakładanej i twórcy są tego całkowicie świadomi. Zależy to oczywiście od sprzętu, jakim dysponujemy, ale problemy techniczne są niewykluczone. Jako powód podaje się fakt, że gra to tytuł next-genowy i stąd ma swoje wymagania sprzętowe, a ekipie nie do końca udało się osiągnąć zamierzony efekt. Przy tym wszystkim Paradox Interactive wierzy, że nowa produkcja dostarczy graczom wiele rozrywki.

Świadomość problemów nie wpłynęła także na datę premiery, tytuł ukaże się zgodnie z planem za tydzień. Twórcy chcą jednak w najbliższych miesiącach pracować nad poprawą błędów rozwojem gry, aby dopracować jej wszystkie elementy, ponieważ jest ona długoterminowym projektem.

Przy okazji pojawiły się również nowe informacje związane z modami w Cities: Skylines 2. Wbudowany w grę edytor znajduje się aktualnie w fazie beta, a zadebiutuje niedługo po premierze gry. Przyniesie on ze sobą kilka modyfikacji na start, które już są tworzone. Dodatkowo podano, że miejscem dla modów stanie się międzyplatformowy Paradox Modes. Posiadacze konsol dostaną dostęp do Asset Modes (do Code Modes już nie). Steam Workshop niestety nie otrzyma wsparcia. W późniejszym terminie twórcy mają podzielić się dodatkowymi informacjami na temat.