Nie wszystkie wspaniałe projekty, które debiutują na platformie Gamefound lub innych wspieraczkach, mają szansę trafić na rynek. Czasami osiągnięcie progu minimalnego dla małych, niezależnych wydawnictw graniczy z cudem. W przypadku, gdy Społeczność nie jest informowana na bieżąco o różnych, rozmaitych pomysłach, te nie mają szansy dotrzeć do wystarczającej liczby osób, by czyjeś marzenie wydania gry mogło się w ogóle spełnić.
Są i takie momenty, że Twórcy gier, mimo szczerych chęci, muszą powiedzieć – pas, wysiadam, niestety nie damy rady. Tak też było w przypadku gry The Wilderness. Dwa dni temu otrzymaliśmy informację, że kampania została anulowana, zaś Gamefound zwróci środki przekazane na ufundowanie projektu.
Nie każdą walkę można wygrać w pojedynkę
Realizacja projektu nie odbędzie się. Na przestrzeni tygodni, twórcy zgromadzili 21655 $, co stanowiło 61,90% celu minimalnego. Przypominamy, że wynosił on 35 000 $. Było to zatem relatywnie niewiele, jednak mimo długiej drogi, jaką przebyto, z bólem serca Twórcy musieli zakończyć kampanię.
Na stronie projektu, założyciele wspieraczki podziękowali wszystkim za okazane wsparcie. Niestety – na chwilę obecną nie zanosi się, aby gra The Wilderness ujrzała światło dzienne. A szkoda!