Enigmatyczne zapowiedzi Hell is Us przywołują pewne skojarzenia z Death Stranding Hideo Kojimy, ale od początku zauważalne jest skrajnie różne rozłożenie akcentów w obu produkcjach. Wystarczy w tym miejscu wymienić obecny w projekcie Rogue Factor system walki bronią białą. Tytuł podobnie jak nowa odsłona serii Tomb Raider powstaje na silniku Unreal Engine 5. Pełen zwiastun gry pojawił się na oficjalnym kanale Nacon.
Hell is Us zaprezentuje świeże podejście do eksploracji fikcyjnych światów
W rozmowie z serwisem Game Informer dyrektor artystyczny gry, Jonathan Jacques Belletete opowiedział o szczegółach zaprojektowanego przez studio modelu rozgrywki.
Naszym celem przy tworzeniu Hell Is Us jest przywrócenie prawdziwej przygody i eksploracji. Nie potrzebujemy szczegółowego dziennika zadań ani precyzyjnych punktów na mapie: chcemy, aby gracze poczuli dreszcz przygody, kierując się swoimi uczuciami i instynktem.
Co ciekawe, Belletete pracował wcześniej przy ciepło przyjętej serii Deus Ex, co z pewnością uwiarygadnia tezy stawiane przez deweloperów. Produkcja ukaże się na PC, PS5 oraz Xbox Series X/S w 2023 roku, przy czym jej dokładna data premiery nie jest nam jeszcze znana.