Tomb Raider – nowa odsłona powstaje na silniku Unreal Engine 5. Kolejna gra z serii oficjalnie potwierdzona

Podczas imprezy Epic’s State of Unreal studio Crystal Dynamics poinformowało, iż trwają już pracę nad następną produkcją z serii Tomb Raider. Ta działać będzie na rewolucyjnym Unreal Engine 5.

6 kwietnia 2022

Amerykańskie studio kontynuuje swoją ofensywę związaną z promocją silnika Unreal Engine 5. Jakiś czas temu dane nam było usłyszeć, iż nowa odsłona gier w uniwersum Wiedźmina powstanie w bliskiej współpracy CD PROJEKT RED z Epic Games.

Natomiast w ostatnich dniach podczas trwania imprezy Epic’s State of Unreal studio Crystal Dynamics potwierdziło rozpoczęcie prac nad nową częścią serii Tomb Raider, która również wykorzysta możliwości, jakie daje Unreal Engine 5. Wyjaśnia to ostatnią decyzję Jeffa Rossa, który jako reżyser Days Gone zdecydował się na dołączenie do zespołu i zapewne obejmie to samo stanowisko przy grze o przygodach Lary Croft.

Tomb Raider na Unreal Engine 5 – tytuł ma wynieść kinowe doświadczenie przygodowych gier akcji na wyższy poziom

W trakcie swojego segmentu deweloperzy zaznaczyli, że prace nad produkcją są jeszcze w bardzo wczesnej fazie rozwoju. Fakt ten zupełnie nie dziwi, zważywszy na konieczność zapoznania się zespołu z nową technologią. Tymczasem na oficjalnym koncie Unreal Engine na Twitterze zamieszczono 10-minutowy skrót całego wydarzenia.

UWaga! Gorące informacje!