Władca Pierścieni: Gollum opóźniony o co najmniej kilka miesięcy

26 lipca 2022,
22:15
Mateusz Skowron

Daedalic Entertainment GmbH poinformowało o przesunięciu premiery gry Władca Pierścieni: Gollum. Powodem jest chęć dopracowania produkcji.

Gollum zmierza do Mordoru
Na skróty
  • Podwójna premiera Władcy Pierścieni: Gollum i Władcy Pierścieni: Pierścienie Władzy nie dojdzie do skutku z powodu decyzji studia Daedalic Entertainment GmbH, odpowiedzialnego za produkcję gry.
  • Premiera produkcji została przesunięta z pierwotnego 1 września o kilka miesięcy, do bliżej nieokreślonego terminu.
  • Tytuł będzie się skupiał na przedstawieniu opowieści znanej z trylogii Tolkiena, ale z perspektywy tytułowego Golluma.

Nadchodzący wielkimi krokami wrzesień miał być bardzo owocny dla fanów twórczości Tolkiena – prócz przedmiotu głośnej debaty, którym stał się serial Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy, miała mieć miejsce premiera gry opartej na tym kultowym uniwersum – Władca Pierścieni: Gollum. Co więcej, gra miała się ukazać tylko dzień wcześniej niż serial. Ciężko odmówić tej sytuacji głębszego planu, który miałby przynieść rozochoconym fanom dodatkowe wrażenia w postaci dwóch różnych dzieł kultury. Niestety wszystko wskazuje na to, że plan ten nie dojdzie do skutku.

Władca Pierścieni: Gollum przesunięty

Studio Daedalic Entertainment GmbH za pośrednictwem oficjalnego konta gry na Twitterze poinformowało, że ze względu na chęć dostarczenia produktu wysokiej jakości, tytuł musi zostać przesunięty o kilka miesięcy. Pierwotna data ustalona na 1 września 2022 roku uległa zatem przesunięciu o „kilka miesięcy”, co w praktyce może oznaczać nawet bliżej nieokreśloną datę w 2023 roku.

Gra o wiele sugerującym podtytule Gollum opowie o wydarzeniach znanych z trylogii właśnie z perspektywy tytułowego Golluma, który wyruszył w niebezpieczną podróż w celu odzyskania jedynej rzeczy, na której mu zależało – Jedynego Pierścienia. Pozostaje więc uzbroić się w cierpliwość i pozwolić twórcą dopracować swój produkt tak, by na premierę dostarczał jak najwięcej przyjemności z rozgrywki.