Wczoraj dowiedzieliśmy się, że Stellar Blade było mocno inspirowane Nier: Automata. Tym razem natomiast reżyser Kim Hyeong-tae ujawnił, jak długa będzie gra. Serwis NoisyPixel donosi, że ukończenie głównej fabuły zajmie około 25 godzin. Jeżeli jednak zdecydujemy się na zdobycie 100% osiągnięć w grze, potrzebujemy od 30 do 50 godzin.
Opóźnienie Stellar Blade nie wynikało z problemów Sony
Reżyser gry, Kim Hyeong-tae, ujawnił również powód opóźnienia Stellar Blade. Początkowo zakładano, że problemy w Sony spowodowały przeniesienie premiery. Nie jest to jednak prawdą – powodem był proces „polerowania” tytułu. Twórcy potrzebowali po prostu nieco więcej czasu, by dopracować grę.
Nie chodzi o to, że problemy zostały odkryte podczas procesu inspekcji, ale premiera została nieco opóźniona ze względu na proces polerowania. Oczekuje się, że czas gry wyniesie około 25 godzin dla głównej historii i od 30 do 50 godzin dla wszystkich elementów kolekcji.
Kim Hyeong-tae, reżyser gry i dyrektor generalny SHIFT UP Corporation
Stellar Blade pojawi się 26 kwietnia na PlayStation 5. Najpewniej nie będą miały miejsca kolejne opóźnienia.