Reżyser Stellar Blade zdradza, że studio przykładało „szczególną uwagę” do tyłu głównej bohaterki

9 lutego 2024,
11:00
Arek Grabowski
Tył głównej bohaterki ze Stellar Blade

Niedawno dowiedzieliśmy się sporo o Stellar Blade. Przede wszystkim zdradzono, że tytuł był bardzo mocno inspirowany Nier: Automata. Oprócz tego poznaliśmy przybliżoną długość gry. Tym razem reżyser Stellar Blade, Hyung-Tae Kim, powiedział, że studio celowo położyło szczególny nacisk na tył głównej bohaterki – Eve.

Jeśli chodzi o projekt, zwróciliśmy szczególną uwagę na tył postaci, ponieważ gracz jest zawsze zwrócony do tyłu postaci podczas gry. To jest to, co widzą najczęściej, więc pomyśleliśmy, że jest to bardzo ważne.

Nie chcę widzieć czegoś normalnego; chcę zobaczyć coś bardziej idealnego. Myślę, że jest to bardzo ważne w rozrywce.

W końcu jest to rozrywka przeznaczona dla dorosłych.

Hyung-tae Kim, reżyser gry Stellar Blade

Podczas wywiadu reżysera Stellar Blade z serwisem GamesRadar dowiedzieliśmy się, dlaczego bohaterka tego tytułu jest tak szczegółowa i nieco wyidealizowana. To było pierwotne założenie twórców, co najwidoczniej udało się przenieść do gry. Reżyser uważa, że chciałby patrzeć na coś idealnego podczas rozgrywki – a tył bohaterki to to, co zobaczymy najczęściej.

Bohaterka Stellar Blade łączy niezwykłą szczegółowość strojów oraz perfekcyjną sylwetkę

Eve ze Stellar Blade wygląda wręcz nierealnie przez poziom wyidealizowania, jaki twórcy tutaj zastosowali. Jest to pewien kierunek artystyczny, który można było zobaczyć już przy Nier: Automata czy też Bayonetta. Żeńskie wyidealizowane postacie w grach nie są niczym nowym. Tutaj jednak reżyser bezpośrednio informuje, że było to założenie twórców.

Skupienie się strice na tyle bohaterki ma oczywiście sens. Ten element obserwujemy najczęściej podczas rozgrywki. Niezwykłą dbałość o szczegóły widać tutaj natychmiast przez perfekcyjnie dopracowane stroje czy idealną figurę Eve.