Aktualizacja: Poprawka właśnie weszła na serwery. Patch waży od 30 do 40 GB w zależności od platformy, na jakiej mamy Cyberpunk 2077. Póki co łatka nie jest dostępna na Google Stadia, ale ma się pojawić tam później w tym tygodniu.
Oryginalna treść newsa
Deweloperzy Cyberpunka 2077 opublikowali pełną listę zmian, jakie wprowadzi niedługo Patch 1.2. Warto przypomnieć, że miał on pojawić się wcześniej, jednak jego wydanie zostało opóźnione przez atak hakerski na firmę CD Projekt Red. Więcej szczegółów możecie poznać w naszym tekście.
Co wprowadzi Patch 1.2 do Cyberpunk 2077?
Łatka ma poprawić m.in. reakcje NPC. Mają zachowywać się naturalniej, kiedy gracz popełni przestępstwo, a dodatkowo ma występować mniej związanych z nimi błędów. Policja Night City ma natomiast nie pojawiać się tuż obok nas, kiedy tylko popełnimy przestępstwo – zasięg ich spawnowania został zwiększony.
Poprawek doczekać ma się też model jazdy. Ustawić teraz będzie można czułość sterowania samochodu, a prowadzenie ma być ulepszone na konfiguracjach zarówno z bardzo małą, jak i bardzo dużą liczbą klatek. Dodatkowo pojawi się opcja rozhuśtania i uratowania samochodu, który zablokuje się na mapie.
Oczywiście do gry wprowadzona zostanie też ogromna liczba poprawek różnego rodzaju błędów: poprawione animacje, lepsza optymalizacja oraz bardzo długo lista wyeliminowanych bugów. Pełna lista poprawek znajduje się na stronie gry. Póki co nie wiadomo, kiedy Patch zostanie opublikowany. W ogłoszeniu brakuje konkretnej daty, znajduje się w nim jedynie odpowiedź, że pojawi się on niedługo.
Z Patchem 1.2 związane są także kontrowersje. Pierwsze ogłoszenie zbliżającej się łatki pojawiło się już prawie dwa tygodnie temu. Wtedy zmiany przedstawione zostały w dość ogólny sposób. Spotkało się to z dość dużą krytyką fanów, którym nie podobało się, że w ogłoszeniu omówione zostało bardzo mało poprawek i zmian.