Ghostwire: Tokyo na ultrarealistycznym gameplayu w 4K i z włączonym ray tracingiem

Ghostwire: Tokyo zadebiutowało na rynku w miniony piątek. W weekend do sieci trafił materiał wideo, który pokazuje, jak produkcja studia Tango Gameworks prezentuje się w rozdzielczości 4K z włączonym ray tracingiem.

28 marca 2022

Ghostwire: Tokyo zadebiutowało na rynku w miniony piątek. Jakiś czas temu podczas pokazu State of Play twórcy zaprezentowali najnowszy zwiastun gry, a dzień później serwis IGN podzielił się z nami swoim gameplayem. Ponad tydzień temu IGN ponownie pochwalił się kolejnym materiałem wideo z Ghostwire: Tokyo. W miniony weekend do sieci trafiło wideo, które pokazuje, jak produkcja Tango Gameworks prezentuje się w rozdzielczości 4K z włączonym ray tracingiem.

Ghostwire: Tokyo na gameplayu w rozdzielczości 4K

Materiał wideo pozwoli nam zobaczyć, jak Ghostwire: Tokyo wygląda na PC z włączonym ray tracingiem w rozdzielczości 4K. Gameplay przedstawia produkcję z włączoną techniką DLSS firmy NVIDIA, która pozwala ulepszyć efekty wizualne gry. Ponadto autor korzysta z własnego, niestandardowego ustawienia ray tracingu ReShade, aby produkcja wyglądała tak realistycznie, jak to tylko możliwe. Gameplay wykonano przy użyciu PC wyposażonego w procesor AMD Ryzen 9 3900x, kartę graficzną ASUS TUF RTX 3090, a także 32 GB RAM.

GAMESGURU

Fan sprzętu komputerowego i technologii, który interesuje się wszystkim co z tymi zagadnieniami związane. Ponadto człowiek pełen nieposkromionej ambicji z ciekawością podchodzący do nowych wyzwań. W wolnym czasie stawia czoła bossom w grach wideo i nałogowo pokonuje kolejne kilometry na dwóch kółkach.
UWaga! Gorące informacje!