Aktualizacja Among Us – poprawki błędów
Jeśli nie widzisz tutaj swojego błędu, wiedz, że twórcy są jego świadomi! (Np. brakujące skórki, lagi, różne wizualne usterki, itp.) Oto krótkie podsumowanie tego, co zostało naprawione:
- Sterowiec używa teraz odpowiedniego tła na ekranie tworzenia gry.
- Problemy z uwierzytelnianiem, gdy gracze próbowali się zalogować, zostały naprawione na PC i komórkach.
- Dodano ponownie licznik pingów.
- Tekst regionu nie pokazuje już zawsze Ameryki Północnej, nawet jeśli znajdujesz się w innych regionach.
- Poprawiono wyrównanie „NAZWA GRACZA opuściła grę”.
- Naprawiono inne problemy z skalowaniem/formatowaniem.
- Różne poprawki do kont – głównie rzeczy związane z backendem.
- Reflow w 2021.4.12 usunął błędy MismatchedProductUserIDs i NullContinuanceToken. (obsługa wielu kont/urządzeń).
- Naprawiono błąd z kolorami witalności (witalność nie pokazuje już w ogóle nazw kolorów).
Raport postępu w Among Us
Twórcy podzielili się z nami wieloma informacjami m.in.:
- Styl graficzny: „Pracujemy nad zaktualizowanym stylem graficznym dla Among Us! Nie martwcie się jednak, nie będzie się on zbytnio różnił od tego, do którego jesteście przyzwyczajeni. Po prostu czystsze linie i inne ulepszenia, które ułatwią animowanie go na zapleczu. … Ale wyobraźcie sobie, jakie to byłoby przerażające, gdyby wyglądało tak jak teraz.”
- Lobby dla 15 graczy: „Zbierz wszystkich swoich znajomych, ponieważ zamierzamy zwiększyć rozmiary lobby! (Nie masz wystarczająco dużo przyjaciół? Więc zaproś swoich wrogów. Stwórz nowych wrogów. Każdy jest teraz Twoim wrogiem).”
- Kolory: „W aktualizacji pojawi się w sumie 6 nowych kolorów, których więcej ujawnimy w maju. Biorąc pod uwagę wszystkie kolory, które już mamy, znalezienie kolorów, które automatycznie będą się wizualnie odróżniać od wszystkich innych, było trudne. Jednak w kontekście dostępności i ślepoty na kolory, mamy nadzieję, że uda nam się odejść od kolorów jako sposobu, w jaki ludzie identyfikują się nawzajem. Pracujemy jednak nad pomysłami na to.”
- Nowy ekran konferencyjny: „Większe lobby oznacza, że nasz stary ekran konferencyjny nie będzie w stanie pomieścić wszystkich nowych członków załogi, więc spodziewajcie się trochę przeróbek. Pojawi się także nowe intro podczas spotkań, które podkreśli informacje pomiędzy reporterem a tym, kto dokładnie zginął pomiędzy rundami, jak widać poniżej. Uwaga, poniższy obrazek może nie być ostateczny.”
- Ogólna aktualizacja QoL: „Współpracujemy z kilkoma partnerami, aby nasza cała strona została odnowiona, co, miejmy nadzieję, da nam bardziej scentralizowane miejsce, aby dać wam te aktualizacje i wszystkie nasze wiadomości. Dodatkowo mamy nadzieję, że uda nam się stworzyć lepszy system raportowania błędów i ogólną stronę, gdzie będziecie mogli być na bieżąco z wszystkimi poprawkami, nad którymi pracujemy. Do tej pory było to wszędzie, a posiadanie bardziej usprawnionego procesu będzie łatwiejsze dla wszystkich!”
Jak widać po ostatnim dodaniu nowej mapy twórcy, nie zamierzają próżnować, lecz chcą dalej rozwijać swój produkt.