Dni od premiery mijają, a nadal słyszymy o Diablo 4, zaczynając od szczegółów na temat pierwszego sezonu, przez najrzadsze przedmioty, po sekretne zakończenia. Dzisiaj z kolei do wersji gry na wszystkich platformach trafił Patch 1.0.3.
Diablo 4 znowu ulepszone
Aktualizacja zajęła się przede wszystkim poprawą błędów i bugów zgłaszanych często przez graczy. Dotyczą one m.in. aktywności w grze, questów czy trybu lokalnej kooperacji. Zbalansowano także klasy postaci, aby rozgrywka sprawiała większą przyjemność. Gracze zgłaszali, że podstawowe umiejętności bohaterów nie są wystarczająco efektywne w walce, dlatego twórcy Diablo 4 postarali się do tego odnieść przez zwiększenie siły niektórych ataków. Deweloperzy nadal czekają na feedback w tej sprawie, więc balans klas z pewnością dostanie jeszcze kilka aktualizacji w przyszłości.
Z innych istotnych zmian można wymienić te dotyczące bossów Helltide Roaming, którzy po pokonaniu częściej zostawią po sobie cenny łup o lepszej jakości. Ponadto dostaniemy powiększoną liczbę punktów XP po ukończeniu Nightmare Dungeons i możliwość teleportacji właśnie do tego miejsca. Rozprawienie się ze spotkanymi tam wrogami także nagrodzi nas większą ilością doświadczenia.
Warto jeszcze wspomnieć, że twórcy pracują aktualnie nad jeszcze jedną zmianą, która pojawi się w Diablo 4 na początku pierwszego sezonu. Dotyczyć ona będzie zagęszczenia przeciwników w rozgrywce po ukończeniu fabuły.
Pełną i całkiem długą listę poprawek znajdziemy w dedykowanym wpisie na stronie Blizzarda.