DLC do platformówkowego hitu Cuphead okazało się nie mniejszym sukcesem, niż wersja podstawowa gry. Rozszerzenie o nazwie The Delicious Last Course potrzebowało zaledwie dwóch tygodni, by osiągnąć okrągły milion sprzedanych kopii.
Cuphead: The Delicious Last Course sukcesem wydawniczym
Wyczekiwane rozszerzenie zadebiutowało 30 czerwca 2022 roku i praktycznie od razu stało się powodem do radości deweloperów. Platformowa przygoda o kubkach staje się od jakiegoś czasu rozpoznawalną i lubianą marką, a powodem tej popularności jest nie tylko naprawdę udana gra, ale też serialowa animacja, która dostępna jest na platformie Netflix.
Twórcy zapewniają, że starali się wydać wysokiej jakości produkt, który spełni oczekiwania fanów. Jak widać, deweloperzy faktycznie włożyli w dodatek całe swoje serce, za co gracze odpłacili się premierowym zakupem tytułu.
W tym sprzyjającym dla tytułu okresie wydanie DLC wydawało się więc świetną i przemyślaną decyzją.