Cuphead: The Delicious Last Course z milionem sprzedanych kopii

13 lipca 2022,
13:43
Mateusz Skowron

Studio MDHR chwali się sukcesem na Twitterze. Cuphead: The Delicious Last Course, czyli rozszerzenie do gry z 2017 roku potrzebowało zaledwie dwóch tygodni do przebicia bariery miliona sprzedanych egzemplarzy.

Walka z bossem w grze Cuphead: The Delicious Last Course
Na skróty
  • Cuphead: The Delicious Last Course zostało wydane 30 czerwca 2022 roku.
  • W 2 tygodnie od premiery osiągnęło sprzedaż przekraczającą milion kopii.
  • Podstawowa wersja gry debiutowała w 2017 roku, czyli aż 5 lat temu.

DLC do platformówkowego hitu Cuphead okazało się nie mniejszym sukcesem, niż wersja podstawowa gry. Rozszerzenie o nazwie The Delicious Last Course potrzebowało zaledwie dwóch tygodni, by osiągnąć okrągły milion sprzedanych kopii.

Cuphead: The Delicious Last Course sukcesem wydawniczym

Wyczekiwane rozszerzenie zadebiutowało 30 czerwca 2022 roku i praktycznie od razu stało się powodem do radości deweloperów. Platformowa przygoda o kubkach staje się od jakiegoś czasu rozpoznawalną i lubianą marką, a powodem tej popularności jest nie tylko naprawdę udana gra, ale też serialowa animacja, która dostępna jest na platformie Netflix.

Twórcy zapewniają, że starali się wydać wysokiej jakości produkt, który spełni oczekiwania fanów. Jak widać, deweloperzy faktycznie włożyli w dodatek całe swoje serce, za co gracze odpłacili się premierowym zakupem tytułu.

W tym sprzyjającym dla tytułu okresie wydanie DLC wydawało się więc świetną i przemyślaną decyzją.