Sprawdź najnowsze hity od Guru Gier
Studio MDHR chwali się sukcesem na Twitterze. Cuphead: The Delicious Last Course, czyli rozszerzenie do gry z 2017 roku potrzebowało zaledwie dwóch tygodni do przebicia bariery miliona sprzedanych egzemplarzy.
DLC do platformówkowego hitu Cuphead okazało się nie mniejszym sukcesem, niż wersja podstawowa gry. Rozszerzenie o nazwie The Delicious Last Course potrzebowało zaledwie dwóch tygodni, by osiągnąć okrągły milion sprzedanych kopii.
#CupheadDLC has gone platinum, selling 1M copies!!
— Studio MDHR (@StudioMDHR) July 12, 2022
As a small token of our immense thanks, we’re gifting a Nintendo Switch, Xbox Series X, and PS5 console.
For a chance to win: Retweet this post, follow @StudioMDHR, and reply with the word “Cuphead” & your console preference! pic.twitter.com/SWx3KzA0ZA
Wyczekiwane rozszerzenie zadebiutowało 30 czerwca 2022 roku i praktycznie od razu stało się powodem do radości deweloperów. Platformowa przygoda o kubkach staje się od jakiegoś czasu rozpoznawalną i lubianą marką, a powodem tej popularności jest nie tylko naprawdę udana gra, ale też serialowa animacja, która dostępna jest na platformie Netflix.
Twórcy zapewniają, że starali się wydać wysokiej jakości produkt, który spełni oczekiwania fanów. Jak widać, deweloperzy faktycznie włożyli w dodatek całe swoje serce, za co gracze odpłacili się premierowym zakupem tytułu.
W tym sprzyjającym dla tytułu okresie wydanie DLC wydawało się więc świetną i przemyślaną decyzją.
Mateusz Skowron