Zwiastun Lord of the Rings: The Rings of Power pojawi się na Super Bowl 56

Zbliża się Super Bowl i Amazon Prime wykupiło na nim trochę czasu reklamowego. Nadchodzi trailer do Lord of the Rings: The Rings of Power.

7 lutego 2022

Zgodnie z informacją portalu Variety zwiastun Tolkienowskiej produkcji od Amazona ma być zaprezentowany podczas nadchodzącej sportowej imprezy. Mowa oczywiście o Super Bowl, który jest w zasadzie jednym z nieoficjalnych świąt USA, a 56. odsłona tego wydarzenia odbędzie się już w najbliższy poniedziałek 14 lutego. W czasie wielkich finałów Futbolu Amerykańskiego pojawiają się najbardziej dopracowane reklamy od największych producentów – nic więc dziwnego, że właśnie wtedy Amazon ma zamiar pokazać trailer do Lord of the Rings: Rings of Power.

Czemu akurat Super Bowl?

Jak wspomniałem, jest to olbrzymia impreza, którą żyje cały kraj (coś jak u nas finały Euro). Czas reklamowy podczas zawodów osiąga ceny 7 milionów dolarów za 30 sekund. Warto wspomnieć, że budżet serialu wynosił 465 milionów dolarów, z czego podobno 250 milionów Amazon wydał na same prawa autorskie. Do wyboru odniosła się sama szefowa Amazon Studios, Jennifer Salke: „Wydanie pierwszego zwiastuna podczas jednego z najchętniej oglądanych wydarzeń telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych wydaje się być dobrym sposobem na zwrócenie na siebie uwagi”.

O czym opowie serial Lord of the Rings: Rings of Power?

Akcja toczy się podczas II Ery, czyli na tysiące lat przed wydarzeniami we Władcy Pierścieni, jednak najważniejsze wydarzenia, takie jak pokonanie Saurona przez Isildura, działy się w 3441 roku Drugiej Ery, który jednocześnie był rokiem jej zakończenia.

Sam serial premierę będzie miał 2 września na Amazon Prime.

Bartosz Sobolewski

Fan czarnego humoru i gier komputerowych. Łatwo się denerwuje, ale jeszcze łatwiej uspokaja. Narciarz, żeglarz bez patentu, gracz i żartowniś. Wolne chwile spędza przy serialach, grach albo ciekawej książce.
UWaga! Gorące informacje!