Fani wyczekujący odświeżonej wersji pierwszej części Dead Space otrzymują w ostatnim czasie prawdziwe zatrzęsienie nowych informacji o grze. Przedwcześnie opublikowany trailer premierowy, plotki o prawdopodobnym serialu w uniwersum Isaaca Clark’a oraz informacje związane z uproszczeniem systemu map odbijają się szerokim echem w środowisku graczy tuż przed premierą remake’u.
Twórcy za pomocą oficjalnego konta gry potwierdzili wymagania sprzętowe oraz ujawnili tryby gry dostępne na najnowszej generacji konsol. Deweloperzy w tym przypadku nie szykowali żadnej niespodzianki, przygotowując 2 tryby – jakości oraz wydajności.
Dead Space Remake w trybie jakości oraz wydajności
Najnowsze dzieło Motive Studio na PlayStation 5 oraz Xbox series X będzie można odpalić w dwóch trybach graficznych – wydajności oraz jakości. Pierwszy z nich standardowo skupi się na dostarczeniu rozgrywki możliwie płynnej, oferując rozdzielczość2K (1440p) przy 60-ciu klatkach na sekundę, bez ray tracingu. Tryb jakości natomiast będzie działać w rozdzielczości 4K przy 30-stu klatkach na sekundę z ray tracingiem.
Korzystając z okazji, twórcy potwierdzili również wymagania sprzęto Dead Space Remake na PC, które wyglądają następująco:
MINIMUM:
- Requires a 64-bit processor and operating system
- OS: Window 10 64-bit +
- Processor: Ryzen 5 2600x, Core i5 8600
- Memory: 16 GB RAM
- Graphics: AMD RX 5700, GTX 1070
- DirectX: Version 12
- Network: Broadband Internet connection
- Storage: 50 GB available space
RECOMMENDED:
- Requires a 64-bit processor and operating system
- OS: Window 10 64-bit +
- Processor: Ryzen 5 5600X,Core i5 11600K
- Memory: 16 GB RAM
- Graphics: Radeon RX 6700 XT, Geforce RTX 2070
- DirectX: Version 12
- Network: Broadband Internet connection
- Storage: 50 GB available space