Początkowo pojawiały się informacje, że Wonder Woman będzie grą usługą. Później szybko je zdementowano – produkcja może być jednak przeznaczona dla jednego gracza. W sierpniu informowaliśmy o wycieku grafiki koncepcyjnej z gry. Tym razem o Wonder Woman od studia Monolith nieco więcej zdradził Speshal Nick w podcaście Xbox Era.
Według Nicka gra działa w 30 klatkach na sekundę, jednak ostatecznie może otrzymać tryb wydajności, który ma oferować 60 FPS. Oprawa wizualna ma być podobna do Gotham Knights, ale „prawdopodobnie będzie trochę lepsza”. Rozgrywka natomiast ma polegać na pokonywaniu wrogich mobów, mini-bossów oraz pełnoprawnych bossów. Pojawią się skrzynie, łupy, ekwipunek oraz statystyki.
Wonder Woman od Monolith Productions może być niezwykle dynamiczną grą
Według nowych informacji w grze latanie będzie nieodłącznym elementem rozgrywki. Oprócz tego otrzymamy mechanikę podskoków, doskoków, wspinania itd. Nick porównał poruszanie się do serii Crackdown. Magiczny bicz Wonder Woman ma działać dość podobnie jak pajęczyny Spider-Mana. Możemy owijać przeciwników, uderzać i zapewne wykonywać multum innych ruchów.
Wonder Woman będzie kolejnym tytułem z superbohaterem w roli głównej, gdzie rzeczywiście gracz poczuje „potęgę” protagonisty. Jest to zbliżony motyw do serii Arkham od Rocksteady czy też Marvel’s Spider-Man Insomniac Games.