Valorant już niebawem otrzyma dużą aktualizację z oznaczeniem 6.07. Wprowadzi ona między innymi nowy pakiet skórek o nazwie Black Market, gdzie skiny bardzo mocno przypominają te znane z Counter-Strike: Global Offensive. Nowe przedmioty kosmetyczne mają się zmieniać w zależności od tego, czy gracz jest atakujący, czy broniący.
Jakie skórki z CS:GO zobaczymy w Valorancie?
Counter-Strike: Global Offensive to największy konkurent dla Valoranta. Dlatego też wprowadzenie skinów, które są zawartością pakietu Black Market można odebrać jako swoisty żart w stronę Valve od Riot Games.
Switch sides // Switch skins. The Black Market Bulldog, Vandal, Marshal, Classic and Butterfly Knife Melee have unique Defender and Attacker appearances. Bundle hits your shop April 12th. pic.twitter.com/MIKsW9Z0QD
— VALORANT (@VALORANT) April 10, 2023
Nowe skórki będą dostępne od dziś. W pakiecie jest ich 5 i wszystkie nawiązują do domyślnych skinów z CS:GO. Black market zawiera:
- Black Market Bulldog (FAMAS)
- Black Market Vandal (AK-47)
- Black Market Marshal (Scout)
- Black Market Classic (Glock-18)
- Black Market Knife (Nóż motylkowy)
Skórki będą pierwszy raz w historii zmieniać się zależnie od tego, w której drużynie jest gracz – atakującej lub broniącej. Jest to domyślny standard, jeśli chodzio największego konkurenta Valoranta, czyli Counter-Strike: Global Offensive.
Dlaczego wprowadzenie do Valoranta mechaniki zmieniającej skórki trwało tak długo?
Skórki zależne od wybranej strony były wyczekiwane przez graczy już naprawdę długo. Zastępca dyrektora artystycznego, Sean Marino, wyjaśnił, że wprowadzanie tej mechaniki trwało sporo czasu ze względu na duże obciążenie systemów.
Prawdę mówiąc, nie przeprowadziliśmy jeszcze pełnego testu obciążenia, by sprawdzić, jaki byłby wpływ na pamięć, gdyby każdy gracz mógł załadować się z wieloma skórkami, ale są pewne przypuszczenia, które możemy poczynić. Chcemy, aby gracze szybko wchodzili do gry i nie mieli w tle wielu rzeczy, które by im w tym przeszkadzały – więcej pamięci oznacza większe zapotrzebowanie na pamięć sprzętową.
Zastępca dyrektora artystycznego Riot Games, Sean Marino
Im więcej skórek wykorzystuje każdy z graczy, tym wyższe jest obciążenie sprzętowe. Dlatego też twórcy tak długo tworzyli sprawny system, który nie będzie zbytnio ograniczał wydajności gry.