Ubisoft+ z dużymi zmianami w ofercie. Od teraz subskrypcja oferuje warianty Premium i Classics

15 stycznia 2024,
20:55
Dorota Żak
Logo Ubisoftu

Od 15 stycznia, korzystając z usługi Ubisoft+, możemy przedpremierowo zagrać w Prince of Persia: The Lost Crown (gra debiutuje 18 stycznia). Ubisoft przypomniał o takiej możliwości, a także poinformował o zmianach, jakie właśnie nastąpiły w usłudze. Od teraz dostępne są dwa warianty subskrypcji: Ubisoft+ Premium oraz Ubisoft+ Classics on PC. Poznaliśmy także szczegóły na ich temat oraz nowe ceny, które wiążą się z podwyżką.

Nowe pakiety w Ubisoft+ są związane m.in. z liczbą dostępnych gier

Ubisoft+ Classics to opcja tańsza oferująca dostęp do ponad 50 gier w standardowych edycjach na PC. Jej koszt wynosi 33,90 złotych miesięcznie. Znacznie więcej zawartości dostaniemy, jeśli zdecydujemy się na drugi wariant. Po wyborze Ubisoft+ Premium mamy dostęp do ponad 100 gier, części w edycjach premium, z uwzględnieniem DLC i specjalnych miesięcznych nagród. W przypadku niektórych tytułów zagramy także w dniu debiutu lub we wczesnym dostępie. Co więcej, część gier ogramy również na konsoli Xbox, więc nie musimy ograniczać się tylko do PC. Za Ubisoft+ Premium zapłacimy 74,90 złotych na miesiąc.

Listy gier przypisanych do obu wersji subskrypcji znajdziemy już na stronie usługi. Katalog dostępnych produkcji w przyszłości oczywiście się powiększy. Póki co Classics zawiera m.in. tytuły z serii Assassin’s Creed czy Far Cry, a Premium nowości pokroju wspomnianego już Prince of Persia: The Lost Crown oraz niedawnych Avatar: Frontiers od Pandora i Assassin’s Creed Mirage.

Philippe Tremblay, pełniący w Ubisofcie stanowisko dyrektora subskrypcji, zauważa przy okazji informacji o zmianach, że w ciągu czterech lat istnienia usługa zdążyła się mocno rozwinąć. Poprzedni rok był tutaj dość istotny – wtedy do Ubisoft+ dołączyło wielu nowych graczy, a w listopadzie 2023 padł rekord największej liczby jednocześnie aktywnych osób. Firma planuje więc zwiększanie katalogu gier usługi, a tym samym zapewnianie swoim subskrybentom powodów do jak najczęstszego korzystania z jej oferty.