Avatar: Frontiers of Pandora to nadchodząca produkcja studia Ubisoft. Niedawno dowiedzieliśmy się, że gra osiągnęła już złoty status oraz zaprezentowano Season Pass, który tytuł będzie oferował. O produkcji wiemy coraz więcej – premiera jest naprawdę blisko. Avatar: Frontiers of Pandora ma być kanoniczną historią ze świata Pandory. Ta fabuła będzie odnosić się do wydarzeń znanych z filmów.
Magnus Jensen w wywiadzie dla serwisu ComicBook powiedział, że Ubisoft uzyskał dostęp do scenariuszy przyszłych ekranizacji serii Avatar. Twórcy zobaczyli plany na nadchodzące filmy, by pomysły się nie „kanibalizowały”.
Deweloperzy Avatar: Frontiers of Pandora zgrabnie wpasowali fabułę w oś czasu filmów
Jensen podkreślił, że była to naprawdę ważna kwestia. Prace nad Avatar: Frontiers of Pandora trwały jeszcze przed wydaniem Drogi Wody w kinach. Już wtedy Ubisoft miał mieć dostęp do scenariuszy kilku przyszłych filmów z serii.
Abyśmy mogli odpowiednio wpasować się w oś czasu – ponieważ rozpoczęliśmy prace nad tą grą, zanim Avatar: Droga Wody został wydany – tak, mieliśmy dostęp do scenariusza, nie tylko do Avatar: Droga Wody, ale także niektórych nadchodzących filmów.
Magnus Jensen z Ubisoftu
Taka kolej rzeczy ma sprawiać, że Avatar: Frontiers of Pandora to nieodłączna część całego świata przedstawionego. Połączenie uniwersum filmowego oraz gier jest dość oryginalnym rozwiązaniem. W ten sposób twórcy mogą opowiadać różne historie, gdzie na ekranie kin kwestia wizualna ma większe znaczenie, a podczas rozgrywki sami niemal stajemy się bohaterem. Avatar: Frontiers of Pandora pojawi się 7 grudnia na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S.