Starfield w kolaboracji z Lucozade? Xbox i Bethesda łączą siły z producentem energetyków

3 kwietnia 2023,
20:08
Arek Grabowski
Powierzchnia planety, na której stoi statek kosmiczny i stacja w Starfieldzie

W Wielkiej Brytanii i Irlandii rozpoczęła się kampania marketingowa związana z nadchodzącą premierą Starfielda. Xbox oraz Bethesda wykorzystają do promocji napój energetyczny Lucozade. Jest to jedna z najbardziej absurdalnych zabawnych kampanii marketingowych dla gry wideo.

Napoje energetyczne Lucozade, które promują premierę gry Starfield

Promocja rozpoczęła się 1 kwietnia i nie okazała się jedynie żartem ze strony twórców. Całość potrwa aż do 30 czerwca. Napoje energetyczne Lucozade, które są elementem promocji, łatwo rozpoznać, ponieważ na butelkach znajdują się statki kosmiczne, logo Xboxa oraz roboty.

Kolaboracja Starfielda z napojem energetycznym Lucozade umożliwia wygranie nagród

Xbox i Bethesda organizuje losowanie nagród, wśród których znajdują się konsole czy też dostęp do subskrypcji Game Pass. Dokładna pula nie jest na ten moment znana. Wiemy, że wystarczy kupić promocyjny napój energetyczny Lucozade i zeskanować kod QR, który będzie na opakowaniu. Wtedy bierzemy udział w losowaniu nagród.

Materiały marketingowe pokazują planetę Lucozade, którą nękano przez ataki nuklearne, jednak oparte o napoje energetyczne. Mimo wszystko taka lokacja niekoniecznie znajdzie się w grze, byłby to dość zabawny i niestandardowy ruch ze strony twórców.

Starfield niedawno otrzymał oficjalną datę premiery. Gra pojawi się 6 września, więc zbliża się ona wielkimi krokami. Twórcy organizują coraz więcej kampanii marketingowych i pokazują kolejne materiały bezpośrednio z rozgrywki.