Premiera Star Wars Jedi: Survivor niedawno znowu została przeniesiona, tym razem na końcówkę kwietnia. Jednak mamy też pozytywne informacje. W grudniu dowiedzieliśmy się, że Cal Kestis będzie mieć nowe umiejętności, ale to nie koniec zmian w porównaniu do pierwszej części. Jednak nie tylko zdolności naszego Jedi się zmienią, ponieważ twórcy wprowadzili też poprawki do przemieszczania się.
Reżyser Stig Asmussen rozmawiał z Play Magazine i potwierdził, że Star Wars Jedi: Survivor będzie wzbogacony o stworzenia, na których będziemy mogli pokonywać dłuższe dystanse, a dla bardziej niecierpliwych do gry trafi również system szybkiej podróży.
Ulepszone przemieszczanie się w Star Wars Jedi: Survivor
W wywiadzie Stig wyraźnie podkreślił, że Star Wars Jedi: Survivor ma oferować nie tylko opcję szybiej podróży, ale także stworzenia, dzięki którym będziemy mogli szybko się przemieścić z punktu A do B i z powrotem, a przy okazji zwiedzimy wszystko, co jest pomiędzy nimi. Jest to znaczna poprawa w stosunku do Star Wars Jedi: Fallen Order, w którym powrót do wcześniej pominiętych obszarów (by odblokować je nowymi zdolnościami) bywał frustrujący.

Wspomniane rozwiązania mają być bezpośrednią odpowiedzią dla społeczności, która domagała się więcej rozległych miejsc do eksploracji podczas kolejnej przygody Cala Kestisa i jego wiernego towarzysza BD-1. Dużo miejsc do zwiedzania, ulepszony system walki i oczywiście dalsza walka z Imperium mają sprawić, że Star Wars Jedi: Survivor będzie kojenym niezapomnianym tytułem, czego szczerzę twórcom życzę.