Splinter Cell: Hunters zostało anulowane przez Ubisoft. Gra miała być Battle Royale

20 kwietnia 2023,
13:24
Arek Grabowski
Sam Fisher ze Splinter Cell: Blacklist na zbliżeniu

Użytkownik 4chana podaje się za playtestera w jednym z anulowanych projektów Ubisoftu, jakim miała być gra Splinter Cell: Hunters. Gracz opublikował dość długi post dotyczący tego tytułu. Opisał, jak produkcja się rozwijała i wyglądała, a także kiedy została ostatecznie usunięta.

Według playtestera gra była już „tygodnie” od ogłoszenia, po czym ją anulowano. Ostatnie testy Splinter Cell: Hunters odbyły się w lipcu 2022 roku. Tytuł byłby całkiem interesujący według tego, co publikuje użytkownik, ale ostatecznie nigdy nie ujrzy światła dziennego.

Czym było Splinter Cell: Hunters, które nigdy nie będzie mieć premiery?

Tytuł był trzecioosobową grą PvPvE Battle Royale. W grze pojawiało się kilku operatorów, konfigurowalne klasy oraz nocna mapa określona jako „waszyngtońska strefa zdemilitaryzowana”. Gracze byli w duetach, mieli za zadanie zlokalizować i wyeliminować HVT, jednocześnie walcząc z innymi zespołami.

Po zrealizowaniu celu drużyna mogła splądrować skrytki, a następnie opuścić mapę. Wszystkich graczy było 30, czyli 15 duetów. Mimo że zarys wygląda jak standardowy extraction shooter, wyżej wymieniony leaker pozostaje przy tym, że gra była Battle Royale.

W grze znajdywali się szpiedzy oraz żołnierze, którzy mają ich wyeliminować. Taki system rozgrywki jest dość interesujący, szczególnie odnosząc go do Battle Royale. Według użytkownika 4chana szpieg po śmierci mógł stanąć po drugiej stronie barykady i się odrodzić. Wtedy cel zadania oczywiście ulegał zmianie. W grze miał pojawić się system poziomowania, mechanika ruchu oparta na partnerach czy też różne gadżety.