Shockwave: Land of the Blind – polski symulator sapera na silniku Unreal Engine 5

18 czerwca 2022,
22:07
Hubert Kalisz

Tick, tick…BOOM! Wcale nie chodzi tu o nagradzany film z Andrew Garfieldem w roli głównej, a o Shockwave: Land of the Blind – produkcję od niezależnego polskiego studia Bnayat Games S.A. Produkcja przedstawi kulisy niebezpiecznego zawodu sapera z wykorzystaniem możliwości silnika Unreal Engine 5. Czyżby chodziło o wybuchy? Oby nie!

Grafika promocyjna gry Shockwave: Land of the Blind

Platformy na jakie zmierza Shockwave: Land of the Blind nie są jeszcze znane, choć wczytując się w informacje od wydawcy możemy z dużą dozą prawdopodobieństwa przypuścić, że mowa tutaj o PC. Pierwszoosobowa produkcja od rodzimego studia zadebiutuje już w pierwszym kwartale 2023 roku. Poniżej właściwy zwiastun prezentujący rozgrywkę z atmosferą, którą bez trudu można by ciąć nożem. Być może saperskim.

Shockwave: Land of the Blind – na terytorium wroga

Fabuła produkcji krąży wokół postaci Jerome’a – byłego sapera, a obecnie najemnika, który działa w ramach misji pokojowej na terenie opanowanej przez wojnę Syrii. Wkrótce będzie się on musiał zmierzyć z tajemniczym konstruktorem bomb, a co za tym idzie wziąć udział w morderczej grze szaleńca, którego stał się celem. Fabuła odbiegnie zatem od schematycznych historii, do jakich zdążyły nas przyzwyczaić realistyczne gry wojenne. Możemy być natomiast pewni jej przynależności do wspomnianego gatunku, gdyż nad realizmem rozgrywki czuwali sami członkowie GROMu. Pozostaje zatem wyczekiwać już tylko dokładnej daty premiery, bo pasjonaci dostaną w swe ręce produkcję bez dwóch zdań jedyną w swoim rodzaju.