Sony prześciga samego siebie w pomysłach na reklamę premiery kolejnej części jednej z najmocniejszych marek w swoim portfolio. Kilka tygodniu temu został opublikowany trailer pod tytułem Myths of Midgard, w którym w fabularyzowany sposób możemy przypomnieć sobie wydarzenia z ostatniej części przygód Kratosa i Atreusa. Dzisiaj natomiast, na oficjalnym koncie Adult Swim w serwisie YouTube został opublikowany materiał promujący God of War Ragnarök przez Ricka i Morty’ego, protagonistów popularnej kreskówki dla dorosłych o tej samej nazwie.
God of War Ragnarök w kreskówce Dana Harmona i Justina Roilanda
W zaprezentowanym materiale Rick postanawia zgolić głowę i namalować na twarzy charakterystyczne barwy. Po wręczeniu łuku swojemu wnukowi, Morty’iemu, wyruszają w niezwykłą podróż do północnych krain. Oczywiste nawiązanie do Kratosa i jego syna, Atreusa, to część kampanii promocyjnej najnowszej, ekskluzywnej produkcji dostępnej na konsolach japońskiej korporacji. Pomysł wykorzystania popularnej kreskówki, mimo swej kreatywności, nie jest zupełnie nowatorski. Podobny zabieg został wykorzystany przez Sony podczas premiery PlayStation 5, gdzie szalony naukowiec wraz z nastolatkiem reklamowali najnowsze dziecko „niebieskich”
God of War Ragnarök ukaże się 9 listopada 2022 roku na konsolach PlayStation 4 i 5.