fbpx

Nowa łatka do Overwatch 2 poprawia balans. Osłabiono aż cztery postacie

Zachowanie odpowiedniego balansu w grach pokroju Overwatch 2 nigdy nie było proste. A przynajmniej jest o wiele trudniejsze, niż się może wydawać. Najwyraźniej jednak Blizzard słucha graczy, ponieważ najnowsza łatka ma nieco osłabić aż cztery postacie, które do tej pory były uznawane za zbyt silne. A kto dokładnie oberwał?

Jak Blizzard poprawił balans w Overwatch 2?

Wszystkie informacje zostały udostępnione nie tylko w grze, ale również na Twitterze. Możecie się z nimi dokładnie zapoznać poniżej.

Na pierwszy ogień pójdzie Roadhog znany również jako Wieprz. Zacznijmy od tego, że osłabiono jego hak, który po trafieniu w cel zadaje teraz 5 punktów obrażeń (wcześniej 30). Dodatkowo przyciągnięty przeciwnik wyląduje 4 metry od nas (poprzednio 3). Jego podstawowy strzał również ma zadaje zmniejszone uszkodzenia. Żeby jednak nie było, że postać ta staje się bezużyteczna. W zamian zmniejszono czas regeneracji zdolności i przeładowania i zwiększono pojemność magazynka.

Kolejną osłabioną postacią jest Sojourn. Jej podstawowy atak zadaje teraz 9 punktów obrażeń (poprzednio 10), a trafienie przeciwnika ładuje nasz karabin tylko 5 ładunkami energii (wcześniej dyktowały go ogólnie zadawane obrażenia).

Soujourne z Bety Overwatch 2
Źródło: Blizzard

Ostatnimi zmianami jest leczenie Kiriko, które teraz regeneruje się po jednej sekundzie (wcześniej 0,85 s.) i Umocnienie Orisy. Teraz ta zdolność daje jedynie 75 punktów premii do zdrowia, zamiast 125.

Postać z Overwatcha 2

Z tego, co możemy przeczytać, wielu osobom spodobały się te zmiany, ale niektórzy uważają, że w przypadku Sojourn Blizzard mógł sobie pozwolić na więcej, ponieważ dalej jest dość groźnym przeciwnikiem.