Marvel’s Wolverine i Intergalactic: The Heretic Prophet to wciąż dość odległe gry. Oficjalne informacje Sony

16 czerwca 2025,
07:00
Wolverine siedzący przy barze - ujęcie zza pleców

Japońska korporacja potwierdziła podczas prezentacji biznesowej, że dwa z najbardziej wyczekiwanych tytułów single-player nie pojawią się w najbliższym czasie.

Podczas corocznej prezentacji Business Segment Presentation Sony Interactive Entertainment oficjalnie zakomunikowało, że premiera Marvel’s Wolverine od Insomniac Games oraz Intergalactic: The Heretic Prophet od Naughty Dog nastąpi najwcześniej po marcu 2026 roku. Oba projekty zostały umieszczone w kategorii Upcoming bez konkretnych okien premiery.

Warto zauważyć, że niedawno pojawiały się przecieki dotyczące rzekomego ujawnienia Marvel’s Wolverine niebawem. Mimo wszystko gra wciąż nie została pokazana – otrzymaliśmy jedynie teaser.

Aktualne plany wydawnicze Sony nie uwzględniają Marvel’s Wolverine i Intergalactic: The Heretic Prophet

Na najbliższy rok fiskalny (do 31 marca 2026) Sony zarezerwowało dwa flagowe single-playerowe tytuły:

  • Death Stranding 2: On the Beach (Kojima Productions) – premiera 26 czerwca 2025 na PlayStation 5
  • Ghost of Yōtei (Sucker Punch Productions) – premiera 2 października 2025

Drugi z wymienionych tytułów ma otrzymać szczegółową prezentację już w przyszłym miesiącu, co wskazuje na zaawansowany etap produkcji.

Realistyczne prognozy i spekulacje branżowe dla Sony

Warto przypomnieć, że Jason Schreier z Bloomberg już wcześniej informował, że Intergalactic nie ukaże się w 2026 roku. Oficjalne stanowisko Sony potwierdza te doniesienia, choć nie precyzuje, czy gry pojawią się w roku fiskalnym 2027, czy jeszcze później.

Ciekawym sygnałem jest także wypowiedź Neila Druckmanna, prezesa Naughty Dog, który potwierdził pracę nad niezapowiedzianym jeszcze projektem w roli producenta. Jeśli tytuł ma szansę na wydanie w późniejszej części 2026 roku, możemy spodziewać się oficjalnego ogłoszenia w nadchodzących miesiącach.

Co to oznacza dla graczy?

Decyzja Sony o przesunięciu premier dwóch kluczowych tytułów może wynikać z kilku czynników:

  • Dążenia do zapewnienia najwyższej jakości produkcji
  • Unikania konkurencji między własnymi tytułami
  • Strategicznego rozłożenia premier w czasie

Fani Marvel’s Wolverine i Intergalactic muszą uzbroić się w cierpliwość, ale mogą liczyć na solidną porcję rozrywki już w tym roku dzięki nowym projektom Kojimy i Sucker Punch.