Polska Padlina (bo przecież uwielbiamy spolszczenia) od Phobia Game Studio pojawiła się na rynku w lipcu zeszłego roku i nadal wzbudza ogromne zainteresowanie. Świadczyć o tym może m.in. nagroda Best Polish Game Design przyznana tytułowi zaledwie kilka tygodni temu podczas corocznego branżowego święta – Digital Dragons. To świetna produkcja, która zwróciła uwagę społeczności nie tylko w rodzimym kraju, ale także za granicą, gdzie była bardzo chętnie ogrywana (chociażby przez ciastowego YouTubera – PewDiePie).
Gra wydana przez Devolver Digital zdobyła nie tylko nagrodę za najlepszy design, ale także nagrodę Brytyjskiej Akademii Gier Wideo (BAFTA Games Awards) w kategorii najlepszego debiutu. O historii jej powstawania opowiedział nam zza kulis Krzysztof Chomicki, artysta poziomów w Phobia Game Studio.
Krzysztofa Chomickiego opowieści o Game/Level Designie i tworzeniu gier
Krzysztof Chomicki ze studia, które opracowało Carriona, zabrał nas w magiczną podróż po świecie poziomów swojej gry, uchylając wiele jej zakątków i tym samym przedstawiając zarówno historię tytułu, jak i całokształt pracy nad Carrionem.
Szósty odcinek podcastu GURUnolotni jest już dostępny na Spotify. Jak zawsze zapraszamy do słuchania i komentowania. Jakiekolwiek uwagi, pytania możecie wysyłać na nasz adres e-mail gurunolotni(at)gamesguru.pl. Odpowiadamy na każdą wiadomość. Nawet na te, które zgubiły swoją drogę do skrzynki pocztowej!
GURUnolotni? Co to, gdzie to…?
Podcast GURUnolotni to audycja o grach, technologii i popkulturze, realizowana przez redakcję portalu GAMESGURU. Rozmowy prowadzą niezastąpieni szermierzy słowa uzbrojeni w cięte riposty, dociekliwi niczym zagubiona mucha usiłująca wydostać się z wnętrza samochodu: Gabriela Zubek oraz Karol Leszczyński, którzy w trakcie wywiadów wypytują swoich gości o kluczowe dla losów galaktyki kwestie.