Hogwarts Legacy najlepiej sprzedającą się grą w Europie pierwszej połowy 2023 roku

21 lipca 2023,
20:39
Amira El Berrah

Hogwarts Legacy osiągnęło aż o 69% wyższą sprzedaż w porównaniu z grą Elden Ring w pierwszej połowie 2022 roku. To imponujący wynik, świadczący o ogromnym zainteresowaniu grą wśród graczy w Europie.

Troll z Hogwarts Legacy

Pierwsza połowa 2023 roku przyniosła wielkie sukcesy dla europejskiego rynku gier wideo, a jedną z najbardziej wyróżniających się produkcji okazała się gra Hogwarts Legacy od Warner Bros. Ta magiczna produkcja, która miała swoją premierę w lutym, zdobyła serca graczy i okazała się najlepiej sprzedającym tytułem tego okresu.

Hogwarts Legacy przenosi graczy do świata czarodziejów i magii, pozwalając im wcielić się w ucznia Hogwartu i odkrywać tajemnice magicznego świata. Oprawa graficzna i bogata fabuła przyciągnęły miliony fanów sagi o Harrym Potterze.

Hogwarts Legacy osiąga najlepsze wyniki sprzedażowe

Według danych z GamesIndustry.biz Hogwarts Legacy osiągnęło aż o 69% wyższą sprzedaż w porównaniu z grą Elden Ring w pierwszej połowie 2022 roku. To imponujący wynik, świadczący o ogromnym zainteresowaniu grą wśród graczy w Europie.

Drugie miejsce na liście bestsellerów przypadło grze Diablo 4 od Activision Blizzard. Ta mroczna i pełna akcji produkcja zyskała uznanie ponad 10 milionów graczy na całym świecie w pierwszym miesiącu od premiery, stając się najszybciej sprzedającą się grą tego studia.

Na trzecim miejscu znalazła się FIFA 23. Dzięki nowym ulepszeniom sprzedaż gry wzrosła o 24% w porównaniu z poprzednią edycją.

Warto również wspomnieć o grze The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, która pomimo braku danych sprzedaży cyfrowej dla gier Nintendo, uplasowała się na czwartym miejscu. Ekskluzywne tytuły dla konsoli Nintendo Switch cieszą się wiernością fanów.

Podsumowując, pierwsza połowa 2023 roku była znakomitym okresem dla europejskiego rynku gier wideo. Hogwarts Legacy i inne czołowe tytuły potwierdzają, że zainteresowanie grami wideo wciąż rośnie, a gracze chętnie sięgają po nowe produkcje.