Cities: Skylines 2 nie otrzyma płatnego DLC, dopóki wydajność nie będzie satysfakcjonująca

7 listopada 2023,
15:20
Arek Grabowski
Miasto w Cities: Skylines 2

Problemy z wydajnością Cities: Skylines 2 trwają od momentu premiery. Twórcy gry, studio Colossal Order, poinformowali, że nie wydadzą żadnego płatnego DLC przed rozwiązaniem tej sprawy. Warto zauważyć, że wydawca, Paradox Interactive, był świadomy stanu technicznego przed premierą. Mimo wszystko nie została ona opóźniona.

Niedawno wydano nową aktualizację do Cities: Skylines 2, która głównie skupia się na bugach oraz oczywiście wydajności. Zmiany szerzej opisano w blogowym poście. Dyrektor generalna Colossal Order, Mariina Hallikainen, wydała pewne oświadczenie związane z grą. Mowa tam przede wszystkim o kwestii wydajności oraz niektórych problemach – całość można przeczytać tutaj.

Dyrektor generalna Colossal Order podkreśla, że wydajność Cities: Skylines 2 to priorytet

W swojej wypowiedzi Hallikainen podkreśliła, że studio „nie wyda nowej płatnej zawartości, zanim zaległe problemy z wydajnością nie zostaną naprawione zgodnie ze standardami”. Nie wiemy dokładnie, jak wygląda akceptowalny dla dewelopera próg. Mimo wszystko możemy liczyć na stosunkowo szybką poprawę wydajności gry.

Z niecierpliwością czekamy również na rozpoczęcie przeglądania waszych sugestii dotyczących Cities: Skylines 2, takich jak dodanie kilku ukochanych ulepszeń quality-of-life znanych już z poprzednika, które zostały pominięte w sequelu ze względu na priorytety i ograniczenia czasowe.

Zobowiązuję się, że Colossal Order będzie kontynuować prace nad Cities: Skylines 2, aby w pełni wykorzystać jego potencjał.

Mariina Hallikainen, dyrektor generalny Colossal Order

Twórcom naprawdę zależy na poprawieniu stanu Cities: Skylines 2. Widać tutaj zaangażowanie i prawdziwą chęć, by sprawić, że gra będzie po prostu lepsza. Brak płatnych DLC przez pewien czas spotkało się z pozytywnym odbiorem społeczności. Paradox Interactive najwidoczniej podjęło odpowiednią decyzję.