CD Projekt przejmuje amerykańskie studio The Molasses Flood

Bostońskie The Molasses Flood dołączy do grupy studiów developerskich zgromadzonych pod marką CD Projekt. Amerykańskie studio ma zachować częściową niezależność i pracować nad swoim własnym projektem, który jednak osadzony jest w jednej z marek należących do grupy CD Projekt.

23 października 2021
Na skróty
  • CD Projekt przejęło bostońskie studio The Molasses Flood.
  • Amerykanie będą pracować nad własnym projektem.
  • Powstająca gra ma być osadzona w jednej z marek należących do CD Projekt.

The Molasses Flood to amerykańskie studio założone ponad 6 lat temu przez doświadczonych w branży developerów. Pracownicy mieli wcześniej działać z takimi markami, jak Bioshock, Guitar Hero czy Halo. Studio wypuściło do tej pory dwie produkcje: survivalowe The Flame in the Flood, w którym przemierzamy postapokaliptyczne i zalane wielką powodzią Stany Zjednoczone, oraz Drake Hollow, które jest przygodówką z elementami survivalu.

The Molasses Flood dołaczy do grupy CD Projekt

W piątek grupa CD Projekt ogłosiła o tym, że to znajdujące się w Bostonie studio dołączy do polskiej grupy. Póki co niewiele wiemy o projekcie, którym ma zajmować się The Molasses Flood. Wiadomo jednak, że pracownicy studia nie zostaną dołączeni do żadnego istniejącego już projektu CD Projekt RED. Zamiast tego zajmą się swoim własną autorską grą. Ma ona być osadzona w jednej z marek należących do CD Projekt. Może to oznaczać, że będą oni pracować nad grą osadzoną w świecie Wiedźmina lub Cyberpunka.

W ogłoszeniu CD Projekt na temat przejęcia The Molasses Flood, możemy znaleźć również wypowiedź Adama Kicińskiego, czyli prezesa CD Projekt. Mówi on w nim o pasji, z jaką amerykańskie studio pracuje, a także o ich przywiązaniu do jakości oraz doświadczeniu pracowników. W całym ogłoszeniu brak konkretnych informacji o grze, nad jaką pracuje studio z Bostonu, co może sugerować, że jeszcze dużo czasu, zanim poznamy jakieś szczegóły tego powstającego projektu.

Ustrzel grową okazję

GAMESGURU

Gamer od 5 roku życia. Gra we wszystko od F1, przez jRPG po strategię. Z wykształcenia marketingowiec, z pasji dziennikarz i mistrz w sesjach papierowych RPG.
UWaga! Gorące informacje!