Pierwsza część serii Animal Rivals przenosi nas do Animalonii, gdzie wraz z innymi bohaterami gracze będą mierzyć się ze sobą nawzajem, aby wygrać turniej i zdobyć główną nagrodę, którą jest oczywiście tron ww. krainy (no bo kto nie chciałby być królem?). W samej rozgrywce mamy do wyboru 10 postaci, dysponujących własnym unikalnym stylem oraz motywacją do walki. Dopiero podczas rozgrywki dowiadujemy się, jakimi powodami kierowali się nasi bohaterowie.
Animal Rivals jest solidnym przedstawicielem gier typu party game, wrzucając graczy w magiczny wir rywalizacji i wspólnej zabawy. Tytuł w pewnym sensie jest wycieczką do przeszłości, przypominając nam stare dobre pozycje z gatunku party game sprzed lat (jak przykładowo Chocobo Racing). Produkcja ma do zaoferowania kilka wariantów rozgrywki, między innymi klasyczne wyścigi, pojedyncza walka czy tryb arkadowy. Limit graczy wynosi od jednego do czterech, umożliwiając grę zarówno lokalnie, jak i sieciowo. Produkcja wyszła na takie platformy, jak Nintendo Switch, PS4, klasycznego peceta oraz Xbox One. Sama gra była tytułem startowym na Microsoft Creators Collection.
Animal Rivals: Up In The Air oficjalnie zapowiedziane
Nadchodząca część z cyklu gier o zwierzakach zabierze nas w kolejną przygodę, tym razem wysoko w górę! Młode studio Beast Games, założone w 2020 roku, wraz z (już nie tak młodym!) Console Labs jako wydawcą, przygotowali dla nas Animal Rivals: Up in the Air oferujące zupełnie nowe możliwości i formy rozrywki. W grze będziemy mieli do dyspozycji pięć różnych trybów rozgrywki: klasyczny wyścig, Capture The Flag, Drag Racing, Demolisher, i tryb eliminacji. Znajdzie się tu również możliwość wyboru dziewięciu (w tym 3 z poprzedniej części!) futrzanych postaci, dodatkowo każda z nich będzie dysponowała bronią dostępną tylko dla określonego bohatera.
Tytuł ujrzy światło dzienne jeszcze w tym roku na wszystkich najważniejszych platformach równocześnie.