CEO Phosphor Games Justin Corcoran ogłosił, że automatyczna rozgrywka międzyplatformowa pomiędzy komputerami a konsolami została wyłączona, ponieważ gra zmaga się z problemami z połączeniem. Dodał również, że dla ich zespołu otwiera się zupełnie nowy rozdział. Celem jest wzmocnienie marki People Can Fly w USA i pomoc w budowaniu globalnej marki.
Sebastian Wojciechowski, CEO People Can Fly, potwierdza, że przejęcie zespołu Phosphor Games jest realizacją ich strategii. Ze względu na różnorodność realizowanych projektów potrzebowali doświadczonych, ambitnych profesjonalistów, którzy zrealizują ich plany. Uważa, że świetnie nadadzą się oni do rozwoju firmy.
Przejęcie spowodowało, że People Can Fly zatrudnia obecnie ponad 320 pracowników w swoich studiach: Warszawa, Rzeszów, Łódź, Nowy Jork, Newcastle, Montreal, a teraz także Chicago. Deweloper pracuje nad dwoma nadchodzącymi projektami, z których jeden zostanie wydany przez Square Enix, a drugi przez Take-Two Interactive.
Do Outriders trafiła nowa, duża aktualizacja
W międzyczasie studio skupia się też oczywiście na ulepszaniu Outriders. W związku z tym People Can Fly podzieliło się kilka godzin temu aktualizacją na Reddicie.
Lista zmian, które wprowadzi łatka:
- Naprawi wiele awarii w całej grze.
- Poprawi szereg problemów i błędów i związanych z rozgrywką wieloosobową.
- Usunie problem, który powodował, że gracze mogli utknąć na ekranie „Zaloguj się”.
- Zawierać będzie wiele rozwiązań dla błędów związanych z ekwipunkiem, modami, umiejętnościami, zadaniami, poziomami i oświetleniem.
- Ten patch rozwiąże również wiele problemów związanych ze społecznością, w tym trudności w radzeniu sobie ze Snajperami oraz z nadmiernym odrzutem od stworzeń w ekspedycji Stargrave (resztę poznamy przy premierze).
- Trudności w radzeniu sobie z nadmiernym odrzutem od stworzeń w ekspedycji Stargrave.
- 300 MB zrzutu pamięci pozostawione na PC.
- Wiele innych rzeczy.
Całość aktualizacji zostanie podana po jej wydaniu, bo nie zostały nam zdradzone wszystkie zmiany.