The Last of Us Part 2 było pierwotnie „otwartym światem inspirowanym Bloodborne”

5 lutego 2024,
14:15
Arek Grabowski
Ellie na koniu przed zarośniętym roślinnością miastem w The Last of Us Part 2

Naughty Dog opublikowało Grounded 2, czyli film dokumentalny dotyczący powstawania The Last of Us Part 2. Dowiedzieliśmy się, że pierwotnym planem twórców było stworzenie gry z otwartym światem, która byłaby inspirowana Bloodborne. Rozgrywka miałaby się skupiać na walce wręcz zamiast broni palnej.

Materiał wideo jest także dostępny w niedawno wydanym The Last of Us Part 2 Remastered. Twórcy ostatecznie wycofali się z pomysłu otwartego świata, ponieważ stwierdzili, że nie pasuje on do fabuły gry. Według Naughty Dog było to w pewnym sensie „cofnięcie” rozwoju tytułu.

The Last of Us z otwartym światem byłoby interesującym doświadczeniem

Pierwotne plany zostały porzucone już po rozpoczęciu prac nad projektem. Oznacza to, że rzeczywiście twórcy mogliby stworzyć duży otwarty świat w uniwersum The Last of Us. Pod względem projektu takie miejsce byłoby niezwykle ciekawe do zwiedzania – szczególnie biorąc pod uwagę dbałość o szczegóły Naughty Dog.

Reżyser The Last of Us, Neil Druckmann, w Grounded 2 powiedział, że ma już koncepcję na The Last of Us Part 3. Fabuła jeszcze nie jest gotowa. Mimo wszystko wygląda na to, że otrzymamy także trzecią część uwielbianej przez fanów serii.