Pojawienie się Tekkena na platformach nowej generacji było tylko kwestią czasu. W nowym trailerze zaprezentowanym na wydarzeniu State of Play widzimy Kazuyę i Jina wymieniających ciosy z większą dokładnością niż kiedykolwiek wcześniej. Oczywiście efekt należy brać z lekkim przymrużeniem oka, bo to póki co nagranie walki renderowanej w trybie rzeczywistym, ale jak podaje producent serii Katsuhiro Harada: „Wszystkie modele postaci, tła i efekty to te same materiały wykorzystywane w grze. To materiał przechwycony w czasie rzeczywistym, renderowany z prędkością 60 klatek na sekundę – nie jest to wyeksportowany wcześniej film. Jest bardzo podobny do doświadczania gry podczas rzeczywistej rozgrywki”.
Tekken 8 oficjalnie zaprezentowany na zwiastunie ze State of Play
Oczywiście chodziło o wydobycie i zaprezentowanie potencjału PlayStation 5 w produkcji bijatyk nowej generacji i Harada otwarcie o tym mówi. Gra jest opracowywana w oparciu o silnik Unreal Engine 5, co z pewnością jeszcze bardziej wpłynie na jakość efektu końcowego. Fabuła tym razem będzie się koncentrowała na flagowym konflikcie gry – ojciec kontra syn, Jin versus Kazuya. Jak będzie się prezentowała gra na różnych platformach i jak wpłynie to na jej grywalność? Jakie niespodzianki szykuje jeszcze zespół Harady? Dowiemy się już wkrótce.