Kwietniowa premiera Stellar Blade powoli się zbliża, więc co chwilę poznajemy nowe fakty na temat nadchodzącej produkcji. Tydzień temu poznaliśmy pierwszą z kilku kategorii wiekowych, które otrzymał nowy tytuł studia Shift Up, a wcześniej twórcy pochwalili się, na których elementach skupili najwięcej uwagi. Teraz natomiast poinformowali nas o trybach wyświetlania, które zaoferuje nam gra.
Stellar Blade wydajny, piękny lub zrównoważony
Zgodnie z wywiadem dla niemieckiego portalu Play3, nadchodzący Stellar Blade ma otrzymać trzy predefiniowane tryby wyświetlania. Każdy z nich ma się skupić na innym elemencie rozgrywki, więc zarówno osoby żądne wrażeń wizualnych, jak i maniacy klatek na sekundę znajdą coś dla siebie.
Pierwszy ma się skupić na wydajności, zapewniając utrzymanie 60 FPS-ów, co jest zgodne z zamierzeniami twórców. Drugim wykrzesa z naszych konsol wszystkie siły, umożliwiając rozgrywkę w rozdzielczości 4k. Trzecią opcją jest równowaga pomiędzy dwoma powyższymi, co ma nam gwarantować balans pomiędzy wrażeniami wizualnymi a ich płynnością.
Niestety twórcy nie sprecyzowali, czy w zbalansowanym trybie uzyskamy 40 klatek na sekundę, tak jak w kilku innych produkcjach na PlayStation 5.
Stellar Blade zadebiutuje na PlayStation 5 już 26 kwietnia.