fbpx

Stellar Blade otrzyma trzy tryby wyświetlania

20 lutego 2024,
09:30
Jacek Kowal

Stellar Blade będzie piękny, wydajny albo coś pomiędzy. Twórcy ujawnili trzy tryby wyświetlania, które zaoferuje ich najnowsza produkcja.

Główna bohaterka Stellar Blade

Kwietniowa premiera Stellar Blade powoli się zbliża, więc co chwilę poznajemy nowe fakty na temat nadchodzącej produkcji. Tydzień temu poznaliśmy pierwszą z kilku kategorii wiekowych, które otrzymał nowy tytuł studia Shift Up, a wcześniej twórcy pochwalili się, na których elementach skupili najwięcej uwagi. Teraz natomiast poinformowali nas o trybach wyświetlania, które zaoferuje nam gra.

Stellar Blade wydajny, piękny lub zrównoważony

Zgodnie z wywiadem dla niemieckiego portalu Play3, nadchodzący Stellar Blade ma otrzymać trzy predefiniowane tryby wyświetlania. Każdy z nich ma się skupić na innym elemencie rozgrywki, więc zarówno osoby żądne wrażeń wizualnych, jak i maniacy klatek na sekundę znajdą coś dla siebie.

Pierwszy ma się skupić na wydajności, zapewniając utrzymanie 60 FPS-ów, co jest zgodne z zamierzeniami twórców. Drugim wykrzesa z naszych konsol wszystkie siły, umożliwiając rozgrywkę w rozdzielczości 4k. Trzecią opcją jest równowaga pomiędzy dwoma powyższymi, co ma nam gwarantować balans pomiędzy wrażeniami wizualnymi a ich płynnością.

Niestety twórcy nie sprecyzowali, czy w zbalansowanym trybie uzyskamy 40 klatek na sekundę, tak jak w kilku innych produkcjach na PlayStation 5.

Stellar Blade zadebiutuje na PlayStation 5 już 26 kwietnia.