Kolejna z obiecanych aktualizacji do Star Wars Jedi: Survivor (częściowo) już wylądowała. Na konsole trafia dzisiaj, jednak gracze wersji na PC będą musieli chwilę poczekać – twórcy obiecują, że patch pojawi się jeszcze w tym tygodniu. Usprawnienia obejmują między innymi błędy związane z silnikiem gry, zapisami postępów i kłopotami z kontynuacją rozgrywki.
Za najnowsze Star Wars Jedi EA zgarnęło całkiem przyzwoite sumy – sprzedaż przebiła wyniki Fallen Order. Studio, świadome licznych błędów, zobowiązało się do wprowadzenia poprawek, a choć aktualizacji przygotowano już kilka, wiemy już, że na tym się nie skończy. Dlatego do listy zmian dołączone zostają problemy, które producent chce uwzględnić w kolejnych poprawkach.
Wspomniane plany dotyczą poprawy wydajności na nowszych procesorach z rdzeniami wydajnościowymi (i7 oraz i9), ogólnej poprawy wydajności, rozwiązania problemów z zawieszaniem się obrazu na komputerach stacjonarnych oraz różnych poprawek błędów.
Pełna lista zmian w najnowszym patchu do Star Wars Jedi: Survivor:
Listę zmian z poprzedniej aktualizacji znajdziecie tutaj, a tymczasem prezentujemy nowe poprawki. Twórcy zajęli się nie tylko optymalizacją, lecz także błędami związanymi z samą rozgrywką – zarówno jej estetyczną warstwą, jak i praktycznymi aspektami.
- (tylko na PC) Zaktualizowano zachowanie okluzji dla raytracingu, redukując opóźnienia w czasie bezczynności;
- (tylko na PC) Zaktualizowano systemy strumieniowania, które pomogą złagodzić problemy z przeciąganiem się obrazu;
- (tylko na PC) Poprawiono wydajność niektórych efektów specjalnych (wkrótce na konsolach);
- (tylko na PC) Zaktualizowano obsługę danych podczas przełączania raytracingu, poprawiając wydajność w przypadku braku raytracingu;
- (tylko na PS5) Naprawiono niedopasowanie wartości HDR, które powodowało, że ustawienia HDR były wyświetlane nieprawidłowo dla użytkowników PS5;
- Naprawiono różne błędy zapisu;
- Naprawiono problem ze strumieniowaniem, który powodował, że niektóre scenariusze strumieniowania kończyły się na czarnym ekranie;
- Naprawiono problem, w wyniku którego jeden z otworów wentylacyjnych nie aktywował się poprawnie w Kamiennych Iglicach;
- Poprawiono audio dla momentu narracji, w którym muzyka zachowywała się niepoprawnie;
- Naprawiono ślady miecza świetlnego, które nie wyświetlały się poprawnie w niektórych scenariuszach;
- Naprawiono scenariusz, w którym gracz mógł wejść w stan blokady postępu w Lucrehulku;
- Naprawiono windę, aby zapobiec wypadnięciu przez nią i wejściu gracza w stan blokady postępu;
- Naprawiono błąd, przez który Rayvis stawał się niepokonany;
- Naprawiono poważny problem z animacją, który przerywał sekwencję narracyjną w późnej fazie gry;
- Naprawiono błąd kolizji, przez który gracze mogli utknąć wewnątrz Komory Medytacyjnej;
- Dodano notatkę wyjaśniającą, że niektóre zdolności BD-1 nie są dostępne podczas walki;
- Poprawiono przewijanie tekstu;
- Wprowadzono drobne poprawki w tłumaczeniu tekstu;
- Dodano różne poprawki błędów.