Skull and Bones ma ponad 120 milionów dolarów budżetu według byłego kierownika projektu

14 czerwca 2023,
16:36
Arek Grabowski
Bohaterka Skull and Bones idąca przez port

Prace nad Skull and Bones trwają od 2013 roku. Po ponad 8-letnim cyklu rozwoju i wielu opóźnieniach gra wciąż się nie ukazała. W 2021 roku poinformowano, że Ubisoft całkowicie zrestartował prace nad tym projektem.

Były kierownik projektu Skull and Bones potwierdził, że na prace studio zamierzało wydać 120 milionów dolarów. Te informacje już wcześniej przekazał serwis Kotaku. Budżet wbrew pozorom nie jest tak ogromny jak przy topowych produkcjach – na przykład God of War, Red Dead Redemption 2, Cyberpunk 2077 itd.

Skull and Bones ostatecznie rzeczywiście się ukaże?

Przeznaczenie tak dużego budżetu oczywiście nie może „pójść do kosza”, przynajmniej pod względem biznesowym. Ubisoft zdecydował się wydać Skull and Bones, gdy tylko będzie gotowe. Należy zauważyć, że 120 milionów dolarów to zaledwie założenia. Proces produkcyjny może pochłonąć więcej nieprzewidzianych środków.

Twórcy zapowiedzieli, że Skull and Bones otrzyma zamkniętą wersję beta od 25 do 28 sierpnia tego roku. Już teraz można zarejestrować się do testów za pośrednictwem strony internetowej Ubisoftu. Gra będzie dostępna na konsole nowej generacji oraz PC.