Phantom Blade Zero będzie opierać się na walkach z bossami. Wywiad z twórcą gry

29 lipca 2023,
20:06
Arek Grabowski
Soul z Phantom Blade 0

Podczas ostatniego Playstatnion Showcase ogromną furorę zrobiło Phantom Blade Zero, czyli produkcja od niezależnego dewelopera z Chin. Studio S-Game odniosło już wcześniej sukces za sprawą mobilnej gry Phantom Blade: Executioners. Nowy tytuł jest jednak o wiele ambitniejszą produkcją.

Niedawno otrzymaliśmy nawet oficjalny trailer Phantom Blade Zero, gdzie widać fragmenty rozgrywki. Gra pojawi się na PC oraz PlayStation 5. Oprawa zasługuje na wyróżnienie, ponieważ wykorzystano tutaj silnik Unreal Engine 5. Szczegółowość oraz styl naprawdę zaskakuje – nawet porównując grę do produkcji Triple A.

Czego dowiedzieliśmy się w wywiadzie z dyrektorem generalnym S-Game o Phantom Blade Zero

Serwis Wccftech przeprowadził wywiad z dyrektorem generalnym i założycielem S-Game, Soulframe Liangiem, dotyczący nadchodzącego Phantom Blade Zero. Poznaliśmy nieco więcej szczegółów o tytule, na który wielu graczy niecierpliwie czeka.

Twórca powiedział, że w grze znajdzie się wiele rodzajów broni, z którymi związane są jeszcze nieujawnione mechaniki. Phantom Blade Zero to RPG akcji, więc wystąpi system progresji. Warto zauważyć, że walki z bossami będą kluczowym elementem rozgrywki. W grze znajdzie się spora liczba tego rodzaju przeciwników – niektórzy będą opcjonalni i ukryci.

Phantom Blade Zero będzie oferować tryb wieloosobowy, jednak tylko dla niektórych elementów endgame’u. Sama kampania ma być grywalna wyłącznie w modelu jednoosobowym. Twórca zapewnia, że gra wykorzysta technologie Lumen oraz Nanite. Dzięki temu możemy spodziewać się realistycznego oświetlenia. Tytuł będzie również obsługiwał Ray-Tracing.

Na konsolach gra ma mieć dostępne 2 tryby – rozdzielczość 2K przy 60 FPS oraz 4K przy 30 FPS. Twórcy wciąż jednak starają się, by zachować pełną płynność, nie obniżając rozdzielczości. Przed premierą plany mogą więc nadal ulec zmianie.

Niestety na ten moment nie wiemy, kiedy Phantom Blade Zero się ukaże. Twórcy mówią, że to dopiero wczesny etap produkcji – pozostało jeszcze bardzo dużo pracy. Warto zauważyć, że S-Game ma prezentować na bieżąco kolejne postępy.