fbpx

Patch 6 do God of War Ragnarok na PC wprowadza ważne poprawki i ulepszenia wydajności

28 października 2024,
15:47
Jacek Lisiecki
Kratos w God of War Ragnarök

Najnowszy patch 6 do God of War Ragnarok na PC, wydany przez Santa Monica Studio, koncentruje się głównie na poprawkach wydajności dla starszych procesorów AMD, takich jak Zen1 i Zen2. Aktualizacja została opublikowana na początku października i zawiera liczne usprawnienia, które mają na celu poprawienie stabilności gry oraz rozwiązanie problemów z optymalizacją. Dzięki nowej aktualizacji użytkownicy starszych procesorów AMD mogą oczekiwać lepszego działania gry w scenach wymagających dużej mocy obliczeniowej.

Poprawki stabilności i rozwiązanie problemów technicznych

Patch 6 wprowadza także szereg poprawek związanych z różnymi problemami, które mogły prowadzić do niespodziewanych awarii gry. Usunięto m.in. błąd występujący podczas szybkiego włączania i wyłączania kontrolerów, co mogło prowadzić do niestabilności rozgrywki. Dodatkowo rozwiązano problem z „bouncing target” w przypadku korzystania z myszki, co znacznie poprawiło jakość celowania wrogów, wymagając teraz więcej wysiłku przy zmianie celu. Użytkownicy mogą spodziewać się bardziej płynnych przejść między celami, co wpływa na lepszą kontrolę w trakcie walki.

Poprawiona grafika i nowe ulepszenia

Oprócz poprawek wydajnościowych, aktualizacja wprowadziła również pewne zmiany graficzne, takie jak podwyższenie jakości teselacji w obszarze Realm Between Realms, przywracając jej poziom porównywalny z wersją na PlayStation 5. Ta zmiana jest szczególnie korzystna dla posiadaczy mocniejszych kart graficznych, którzy teraz mogą cieszyć się bardziej dopracowaną wizualnie wersją gry na swoich komputerach. Dzięki tym zmianom gra na PC zbliża się wizualnie do jakości oferowanej na konsolach nowej generacji.

Ta aktualizacja jest odpowiedzią na zgłoszenia graczy i stanowi kolejne ulepszenie, które sprawia, że God of War Ragnarok na PC staje się coraz bardziej dopracowaną wersją popularnego tytułu.