Nie trzeba mówić, że GTA: The Trilogy – The Definitive Edition niezbyt spełniło oczekiwania. Zapowiadali cuda na kiju, a dostaliśmy zgliczowane buble, co sprawiło, że całe odświeżenie jest oceniane jako „skok na kasę” ze strony wydawcy Take-Two. Jednakże deweloperzy biją się w pierś i ciągle poprawiają gry, dodając kolejne aktualizacje.
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition. Co wnosi update 1.04?
Co takiego wnosi aktualizacja? Krócej będzie opisać, czego nie zmienia, ale do poprawek możemy zaliczyć poprawę stabilności i kolizji, a także ulepszenia graficzne, w tym lepsze tekstury. Ponadto naprawili bug, przez który gracze mogli nie otrzymywać osiągnięć.
Ogółem łatka zawiera 126 poprawek: 5 ogólnych, 31 do Vice City oraz po 45 do GTA III i San Andreas. Zainstalują ją posiadacze PC i konsol PlayStation oraz Xbox. Jej waga zależy od platformy, na której gramy.
- GTA 3
- PC 4,18 GB
- PS4/PS5 3,5 GB
- Xbox One/Xbox Series 3,8 GB
- GTA Vice City
- PC – 8,9 GB
- PS4/PS5 7,8 GB,
- Xbox One/Xbox Series 7,3 GB
- GTA: San Andreas
- PC 18,5 GB
- PS4/PS5 14,9 GB
- Xbox One/Xbox Series 16,5 GB
Pełna lista poprawek dostępna jest pod tym adresem.
Grand Theft Auto: The Trilogy niby klapą, ale swoje zarobiło
Pomimo sporej (poniekąd zasłużonej) krytyki Grand Theft Auto: The Trilogy odniosło spory sukces. Według statystyk tytuł trafił do 10 milionów nabywców od premiery w listopadzie 2021 roku. W prezentacji, którą Take Two przygotowało dla inwestorów, podano, że wszystkie odsłony GTA sprzedały się w nakładzie ponad 370 milionów kopii, ale wartość ta zapewne ciągle rośnie.