Ghost of a Tale otrzyma kontynuację na silniku Unreal Engine 5

20 lipca 2022,
03:44
Nikodem Idziak

Swoją premierę dopiero co miała opowiadająca o przygodach rudego kota gra Stray, a do naszych uszu już docierają wieści o kolejnym tytule z futrzakiem w roli głównej. Jeden z deweloperów dzieła Ghost of a Tale – skradanki opowiadającej historię myszki Tilo – zdradził, że twórcy rozpoczęli jakiś czas temu prace nad kontynuacją mysiej serii.

Mysz na tle morza w grze Ghost of a Tale
Na skróty
  • Lionel Gallat – deweloper odpowiedzialny za stworzenie dzieła Ghost of a Tale – przyznał, że twórcy pracują już nad kontynuacją mysiej serii.
  • Podjęto również niełatwą decyzję o stworzeniu gry na silniku Unreal Engine 5.
  • Ghost of a Tale to wyjątkowo miła dla oka skradanka z 2018 roku, w której poznajemy historię myszy Tilo.

Lionel Gallat – deweloper odpowiedzialny za stworzenie gry Ghost of a Tale – zdradził na swoim Twitterze, że kilka miesięcy temu podjęli razem z resztą twórców decyzję o stworzeniu kontynuacji mysiej skradanki z 2018 roku. Nie znamy na ten moment prawdopodobnego terminu oficjalnej zapowiedzi gry, wiadomo już jednak, że powstanie ona na silniku Unreal Engine 5 – choć sam autor tweeta przyznał, że nie była to decyzja prosta do podjęcia.

Ghost of a Tale – urocza skradanka z myszką w roli głównej

Nieoficjalna zapowiedź kontynuacji serii może być dobrą okazją do tego, aby choćby pamięcią powrócić do tego wyjątkowo przyjemnego dla oka dzieła. Ghost of a Tale podbiło serca graczy przede wszystkim wysokim poziomem wizualiów, na czele z dopieszczonymi animacjami postaci oraz pełnymi detali lokacjami. W grze nie zabrakło również zróżnicowanych mechanik i systemu rozwoju postaci, dzięki którym główny bohater – mysz Tilo – mógł w coraz to sprytniejszy sposób radzić sobie z napotkanymi oponentami.

Ghost of a Tale zadebiutowało w 2018 roku na pecetach, rok później pojawiło się również na konsolach PS4 i Xbox One, a w 2020 roku trafiło ostatecznie na konsolę Nintendo Switch.