Genesis na dziesięciolecie zmienia logo i zapowiada limitowane serie produktów

Świętująca swoje dziesięciolecie marka Genesis ujawniła nową tożsamość wizualną. Zmieniony logotyp to efekt dwóch lat prac i konsultacji ze społecznością. Ma on dać projektantom nowe możliwości i podkreślać technologiczny charakter marki. Już niebawem świeże logo zagości na urządzeniach.

26 lipca 2021

Powstała w 2011 roku marka Genesis obchodzi swój jubileusz. Przez ostatnią dekadę, zgodnie z nazwą, stawała się i wzrastała, starając się jak najlepiej odpowiadać na zachodzące zmiany i potrzeby fanów. To oni budują społeczność i stanowią nieodzowny „pierwiastek” marki. Firma nawiązuje do niego w nazewnictwie swoich produktów, które pochodzi od pierwiastków (np. Holm, Radon, Xenon, Argon).

Nadszedł jednak czas, by zrobić kolejny krok. Dwa lata temu rozpoczął się proces rebrandingu, który miał uchwycić zachodzące zmiany, przedefiniować tożsamość marki i dać projektantom nowe możliwości. Nie obyło się bez zaangażowania społeczności, która miała szansę wyrazić swoje potrzeby i oczekiwania w przeprowadzonych badaniach. Dziś marka Genesis z dumą prezentuje nowy logotyp.

Nowe logo Genesis - rebranding
Źródło: Genesis

To dla nas wielkie wydarzenie. Cieszę się, że dzisiaj finalizujemy ten projekt. Genesis jest obecny na rynku od 10 lat i możemy poszczycić się wieloma sukcesami, które w wielu aspektach współtworzyliśmy z naszą społecznością – za co serdecznie dziękuję! Marka Genesis przez ostatnią dekadę przeszła ogromne zmiany. Realizując wizję rozwoju stworzyliśmy tożsamość marki, która identyfikuje to kim jesteśmy dzisiaj i kim będziemy w przyszłości.

Dominik Piętka, Chief Marketing Officer

Genesis obchodzi jubileusz. Nowa kolekcja ubrań i wyjątkowe produkty w ofercie

Z okazji dziesięciolecia działalności przygotowano specjalną edycję ubrań oraz limitowane serie produktów, które będą sukcesywnie ujawniane. Nie obędzie się też bez niespodzianek – można spodziewać się debiutu marki Genesis w kilku kolejnych grupach produktowych.

Limitowana kolekcja ubrań Genesis
Źródło: Genesis

Pozostałe pozycje portfolio będą z kolei sukcesywnie przechodzić proces rebrandingu. Osoby, które chciałyby dowiedzieć się jeszcze więcej na temat procesu rebrandingu marki Genesis, mogą odwiedzić specjalnie przygotowaną sekcję na stronie internetowej.

Igor Kaźmierczak

Redaktor naczelny tego skupiska wariatów, który nałogowo pracuje nad poprawą jego ładu. Spełniony muzyk, niespełniony skryba, czasem coś pobazgra na podwędzonym ukradkiem płótnie. Przesiaduje nocami, choć w sytuacjach oficjalnych zarzeka się, że tego nie lubi. Człowiek ze zdiagnozowaną dolegliwością zwaną chronicznym brakiem czasu.
UWaga! Gorące informacje!