Chivalry 2 – sieciowy hack and slash w średniowiecznych klimatach – dopiero co zadebiutowało na Steamie, a już może się pochwalić imponującymi wynikami sprzedaży. W ciągu dziesięciu dni od pojawienia się na platformie Valve, tytuł zakupiony został już ponad 300 tysięcy razy. Liczba ta robi jeszcze większe wrażenie, jeśli pod uwagę wziąć fakt, że gra swą oficjalną premierę miała ponad rok temu, gdy wydana została 21 kwietnia 2021 roku na platformę Epic Games Store oraz konsole PS4, PS5, a także Xbox One i Xbox Series X|S. Twórcy nie omieszkali podzielić się z nami szczęśliwą nowiną, a swoją radość okazali za pomocą Twittera.
Chivalry 2 has sold over 300,000 units on Steam in 10 days, since its launch on June 12!
— Chivalry 2 (@ChivalryGame) June 22, 2022
With 5500+ "Very Positive" reviews, now is the best time to join the ultimate medieval battlefield, available for 40% off until July 7.
Get Chivalry 2 on Steam:https://t.co/ICwPxpzbJG pic.twitter.com/kFWRph7NP4
Sekret sukcesu Chivalry 2
Choć ogromny wzrost zainteresowania dziełem od studia Torn Banner wynika głównie z zakorzenionej w ludzkiej naturze chęci do chaotycznego obijania się żelastwem po głowach, tak graczy do zakupów zachęciło też kilka innych powodów. Twórcy świadomi pragmatyzmu steamowych użytkowników zorganizowali premierową przecenę, dzięki której do 7 lipca grę zakupić można aż 40% taniej, w cenie 100zł lub 120zł, zależnie od wariantu, który nas interesuje. Steamowe wydanie wzbogacone zostało również o darmowy dodatek – Tenosian Invasion, wprowadzający do gry nową frakcję tytułowych Tenosyjczyków, wraz z zestawem egzotycznego wyposażenia, a także systemem walki na koniach oraz czterema nowymi mapami. Wszystkie z wymienionych atrakcji spotkały się z bardzo pozytywną reakcją graczy, gdyż zgodnie z widocznymi na platformie statystykami, Chivalry 2 otrzymało ponad 6 tysięcy recenzji, w tym aż 83% pozytywnych.