Ubisoft we współpracy z AMD przedstawił sporo funkcji, które będzie zawierała gra Avatar: Frontiers of Pandora. Gracze będą mogli skorzystać z wielu opcji, dzięki czemu dostosujemy wszystko do swoich preferencji i wydajności sprzętu. Ubisoft ujawnił takie funkcje jak cienie punktowe, odbicia oraz robiące wrażenie oświetlenie. Więcej można zobaczyć na poniższym zwiastunie.
Avatar: Frontiers of Pandora będzie oferował narzędzia benchmarkowe. Można sprawdzić klatki na sekundę czy zużycie procesora lub karty graficznej. Twórcy zapowiedzieli, że gra obsługuje technologię AMD FSR 2 nawet na wyświetlaczach Ultrawide. Dostępna będzie również funkcja Nvidia DLSS.
Avatar: Frontiers of Pandora będzie kolejnym krokiem dla Ubisoftu, jeśli chodzi o grafikę w grach
Gra będzie oferować świetną oprawę graficzną, co widać już na materiałach przedpremierowych. Ubisoft wykorzystał najnowsze technologie dla zapewnienia możliwie najlepszego wyglądu oraz wydajności. Współpraca z AMD oznacza zapewne, że FSR będzie działał lepiej niż DLSS. Dodatkowo otrzymamy sporo funkcji od tej firmy, które najpewniej wpłyną pozytywnie na wydajność gry.
Twórcy podkreślili, że Avatar: Frontiers of Pandora będzie obsługiwał wysoką częstotliwość taktowania i wielordzeniowe procesory. Gracze PC mogą spodziewać się „wyższej liczby klatek na sekundę”. Oczywiście jest to zależne od posiadanego sprzętu, jednak może świadczyć o 30 FPS w przypadku konsol.
Już jakiś czas temu poznaliśmy datę premiery gry. Avatar: Frontiers of Pandora pojawi się 7 grudnia na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5 i Amazon Luna.