Assassin’s Creed Shadows z mapą o „mniej więcej takim samym rozmiarze” jak Egipt w Origins

16 maja 2024,
14:47
Arek Grabowski
Walka dwóch samurajów w Assassin's Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows został po raz pierwszy oficjalnie ujawniony wczoraj. Ubisoft zaprezentował filmowy trailer oraz nieco szczegółów na temat gry. Poznaliśmy między innymi ceny, a także zawartość wszystkich edycji tego tytułu. Można go już również zamawiać w przedsprzedaży. Ubisoft oprócz tego ujawnił wielkość mapy Japonii w Assassin’s Creed Shadows.

Według twórców świat będzie tutaj „mniej więcej tego samego rozmiaru”, co Egipt z Assassin’s Creed Origins. W ostatnim wywiadzie dla IGN Ubisoft stwierdził, że Shadows nie będzie tak ogromne jak Valhalla czy Odyssey.

To oznacza wciąż ogromną mapę w Assassin’s Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows mocno różni się od zeszłorocznego Mirage. Ten tytuł bardziej nawiązuje do gier RPG z serii Assassin’s Creed. Widzimy tu o wiele więcej naleciałości z Origins, Odyssey oraz Valhalla. Ubisoft powraca do większych i bardziej epickich map, które zostały pokochane przez wielu graczy.

Jest to zgodne z ostatnimi Assassin’s Creedami, które zrobiliśmy. Na poziomie skali, być może możemy porównać go nieco bardziej do rozmiaru Assassin’s Creed Origins. Chcieliśmy, by skala była bliższa rzeczywistej. Ponieważ zamki zajmują dużo miejsca i chcieliśmy, by góry sprawiały wrażenie gór, sprawiliśmy, że otoczenie w grze wydaje się szersze. Ale powiedziałbym, że są mniej więcej tej samej wielkości co w Origins.

Johnathan Dumont, dyrektor kreatywny Ubisoft

Warto zauważyć, że Shadows nie będzie „przepakowane” zawartością jak na przykład Valhalla. Mapa wciąż będzie ogromna, ale niekoniecznie tak, by zniechęcić nawet niedzielnego gracza. Oprócz tego już ujawniono model rozgrywki podobny do Assassin’s Creed Syndicate. W Shadows gracz zostaje samurajem oraz shinobi – mamy dwóch bohaterów. Zmiany będą tutaj dynamiczne tak jak przy Syndicate.