HoMM3 już niebawem trafi do wspierających, tymczasem firma odpowiedzialna za ten ekscytujący projekt zmienia logotyp. Na chwilę obecną nie wiadomo jeszcze, czy nowe logo zostanie umieszczone na pudełkach HoMM3, które już niebawem trafi do wspierających. Jest to dość kiepski moment na tego typu zmiany, biorąc pod uwagę fakt, że firma z Piły planuje dostarczyć gry jeszcze w grudniu. Byłoby jednak zabawnie, gdyby gry zakupione za pośrednictwem kampanii crowdfundingowej miały poprzednie logo, z kolei wersje retail już nowe.
Nowe logo, ta sama firma
Archon Studio to firma, która zajmuje się tworzeniem wyjątkowych planszówek, terenów do gier, czy nawet figurek. Jak informuje Jarosław Ewertowski, CEO Archonów, firma miała do wyboru ponad trzysta różnych logotypów. Podczas projektowania, firma utrzymywała stały kontakt z projektantami zewnętrznymi, którzy pracowali nad nowymi rozwiązaniami.
Jak podaje Ewertowski, zespół tak naprawdę nie wiedział, czego chce. By naprowadzić kreatorów nowego logotypu na właściwy tor, przedstawiono sprawę jasno. Firma zajmuje się produkcją miniatur, gier, a także terenów. Trzeba to teraz dobrze ze sobą połączyć i stworzyć coś, co finalnie będzie się kojarzyć z brandem. Szef Archon Studio podzielił się nawet krótkim wideo, w którym pokazuje projektantom, jak wygląda ich działalność od wewnątrz.
Wiele pomysłów. Finalnie wybrano jeden!
Pomysłów na temat nowego logotypu było wiele. Wydawca chwalił się poprzednimi wersjami już we wcześniejszych aktualizacjach umieszczonych na firmowym blogu. I choć udało się dokonać wyboru, według informacji, jaką podzielił się Ewertowski, decyzja nie była jednogłośna.
Logo na pierwszy rzut oka wyglądało dziwnie. Jednak po krótkiej analizie widać, że jest to nawiązanie do kości występującej w grach planszowych, a także do ścian terenów. Całość wygląda jak fragment labiryntu. Z jednej strony proste, z drugiej nie wiemy, czy nie jest zbyt mało wymowne.